چهارشنبه های نی نی سایتی این بار با موضوع زنان تاثیرگذار، مادران کاریزماتیک در تاریخ 26 دی ماه در فرهنگسرا ابن سینا برگزار شد.

بيش از ٨٥٪؜ ميزان موفقيت انسانهای بزرگ به چگونگی نوع برقراری ارتباط آنها با ديگران بستگی دارد. انسان موجودی اجتماعی است، اما آيا ميتوان از يك متد تك نسخه ای در برخورد با همه ی آنها بهره برد؟
این سمینار با سخنرانی جناب آقای امیرحسین حدادیان مدرس رفتارشناسی و تشریفات  برگزار شد و در آن پی بردیم رعايت اصول اخلاق حرفه ای به ما کمک خواهد کرد كه طرز رفتارمان با پدر، همسر، فرزند، همكار و  ساير افراد در اجتماع درست و نتیجه بخش باشد.
با ارائه ی اين اصول ما نه تنها به ديگران احترام می گذاريم بلكه برای خود نيز مرتبه و منزلت و احترام واقعی می خريم و رفته رفته به فردی با  كاريزمای رفتاری تبديل می شويم.

حامی این سمینار آموزشگاه فنی و حرفه ای دترلند بود.

شرح خدمات درترلند:

در مجموعه دترلند علاوه بر کار آموزش دوره های مختلف آرایشگری و زیبایی، خدماتی مانند صافی و احیا مو مانند ریباندینگ، کراتین، گلوبال و نانوگلوبال به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود.

در بخش آموزشی دترلند که زیر نظر فنی حرفه ای کشور می باشد، دوره های آموزشی تخصصی رنگ مو، کاشت، ترمیم و طراحی ناخن، اکستنشن مو و مژه، لیفت و لمینت مژه، اپیلاسیون با خشاب، جلبک، موم گیاهی، وکس، خود آرایی، گریم عروس، آرایش و پیرایش مو، بافت مو، پارافین تراپی، پاکسازی و آبرسانی پوست برگزار می شود و پس از  پایان دوره بعد از آزمون جامع فنی حرفه ای مدرک معتبر فنی حرفه برای هنرجوهان عزیز صادر می گردد و در انتهای دوره هنر جو در رشته  تخصصی که شرکت کرده است کار را به صورت تخصصی و حرفه ای یاد خواهد گرفت.

 با مربیان دلسوز و حرفه ای دترلند شما می توانید با مناسب ترین هزینه به صورت تخصصی یاد بگیربد و متخصص اجرای زیباترین ها و بهترین ها باشید.

در بخش خدمات دترلند، صافی و احیا مو به صورت تخصصی و حرفه ای زیر نظر افراد با سابقه و حرفه ای به صورت تضمینی انجام می شود. افرادی که موهای آسیب دیده و یا مجعدی دارند پس از مشاوره رایگان و بررسی جنس و نوع موهایشان با خیال آسوده می توانند خدماتی مانند کراتین احیا، ریباندینگ، گلوبال و نانو گلوبال را انجام دهند. پس بر این باور باشید که با کادر مجرب و حرفه ای دترلند می توانید زیاترین باشید.

برای مشاهده وب سایت حامی کلیک کنید.