سلام
آزمایش شما با ۷۵ گرم گلوکز انجام شده است؟ در محدوده طبیعی قرار دارد.
به طور کلی باید در بارداری به علائم خود توجه کنید، رژیم متعادل و تحرک داشته باشید و وزن خود را در حد طبی...
احتمالا یا انسولینتان زیاد است و یا خیلی کم غذا می خورید .با نظر بزشک خود چند روز انسولین را قطع کنید و قند ناشتا و 2 ساعت بس از هر وعده را چک کنید تا مشخص شود که به انسولین نیاز د...