بی اعتمادی بعد از خیانت همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 114 بازدید 2 تبادل تجربه

سلام ممنون از وقتی که میزارید متاسفانه همسرم با یکی از آشناهاشون تو اینستا داشتن پایه ریزی یک رابطه صمیمی رو میکردن  بعد خوندن پیامها ضربه روحی شدیدی دیدم شاید صحبتهاشون  خیلی بد نبود ولی در عین حال مناسب نبود و هر حرفی که زده شده بود مورد داشت و پیشنهاد دوستی بود ....خلاصه موضوع لو رفت و شوهرم گفت اشتباه میکنی بعد ۱۰ روز و اون ماجراها من دوباره پیام دیدم  ولی نتونستم بخونم و پیام پاک شده بود و این موضوع توان زندگی کردن رو از من گرفته احساس حقارت و سرخوردگی میکنم به همسرم اصلا اعتماد ندارم نمیدونم باید چیکار کنم فکر میکنم با هم حرف میزنن شاید هم نمی زنن ولی من دیگه من قبل‌ نمیشم باید چیکار کنم کمکم کنید؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۹ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متوجه سختی شرایط الان شما هستم.
در چنین شرایطی، احساس های شما کاملا طبیعی است چرا که اعتماد شما مخدوش شده و اعتماد مهم ترین چیز است. 
بدانید مشخص شدن این قضیه نیاز به زمان دارد و همین طور ترمیم شدنش اگر که همسرتان واقعا رابطه ای نداشته باشند.
صبر کنید. تقریبا می توانم بگویم مطمئن باشید که اگر خبری باشد دیر یا زود متوجه می شوید، اگر مدرکی نداشته باشید یا واقعا چیزی وجود ندارد یا اگر داشته باشد شما نمی توانید راجع به آن حرفی بزنید.
اگر بعد مدت قابل قبولی مدرکی ندیدید، با همسرتان صحبت کنید، به او بگویید که چقدر رنجیده اید و بگویید که اعتماد برایتان سخت است و اگر رابطه تان برایش مهم است، او باید کاری کند که اعتمادزا باشد.
اگر چیزی دیدید، با مدرک کافی با همسرتان روبرو کنید، به ایشان بگویید چنین چیزی را نمی پذیرید و افکار و احساسات تان را به ایشان بگویید و بخواهید که تصمیم بگیرد و سر حرفش هم بایستد
در جا بخشش نشان ندهید تا همسرتان بزرگی کار خودش و تاثیرش را بر شما ببیند، اما مراقب باشید که به صورت شدیدی زندگی را به هم نریزید. از ترس از دست دادن همسرتان هم زیادی سرویس ندهید و با تدبیر و اعتماد به نفس برخورد کنید. فراموش نکنید که زندگی متعلق به شماست و کسی که به صورت ناحق آمده باید برود. بنابراین حتی اگر این مسیله به اعتماد به نفستان خللی وارد کرده باشد هم نباید بتواند رفتار صحیح را از شما بگیرد.
آرزوی موفقیت برایتان دارم

تجربه شما

login captcha

ممنونم خیلی لطف کردید 

ممنونم خیلی لطف کردید