بی مسئولیتی همسر در برابر زندگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 67 بازدید

سلام خسته نباشید. ۳ ساله که ازدواج کردم با عشق و دوستی بود !بعد از ازدواج شوهرم کمی سردتر شد و بهم گفت چیزی که من ازش شناختم و دیدم چیزی بوده که سعی میکرده باشه ولی نبوده مصرف سیگار و الکل هم داره! خیلی اتفاقا افتاد بینمون ولی تغییری که من در این ۳ سال دیدم این بود  اوایل که بحثمون میشد میرفت بیرون بعدش شد منت گذاشتم و مسخره کردن و تیکه انداختن بعدش شد تحقیرکردن بعدش شد توهین و گاهی هم دست بلند کردن یعنی روز به روز بدتر شد من آدمی نیستم بهش بی احترامی کنم! دوستای خوبیم نداره همه مجرد اهل دختر و مشروب وسیگارو مواد و خوش گذرونی هم پولدار! تازگی زایمان کردم شوهرم خیلی خوب شده بود اولین بار بود احساس خوشبختی میکردم هفته بعدش نمیدونم چی شد رفت دانشگاه اومد باز بداخلاق شده بود تا دوسه هفته اخیر که بهم توهین میکنه اولین باره که بهم میگه خفه شو  گوساله گاو آشغال کثافت حمال و.... فحش میده در صورت عادیم کارش ندارم فحش میده و ابراز ندامت هم نمیکنه چندبار رفتم که آشتی کنیم ولی بازم عذرخواهی نکرد! من دچار افسردگی روحی بودم و هستم و با وجود بچه به فکر مرگم هستم! شوهرم با دوستاش خوش میره دروغ میگه میاد تا مسته اینقدر خورده بالا اورده از این عادتا نداشت و واسه دوستاش یکم دیر کنه بیرون بره کلی شرمنده و ببخشید میگه گفتم این همه دلمو میشکنی چرا به من نمیگی گفت خفه شو گ...بخور میگه ساکتو ببند و گمشو بچمم بزار...امروز جلو مادرش بهم گفت نمیخوامش اون منو میخواد من بهش علاقه ندارم ازش متنفرم بهم محبت نمیکنه نه جسمی نه روحی و کلامی اصلا بهم نزدیک نمیشه و انداممو مسخره میکنه کسی که از اول همین بودم میگفت همینجوری دوست دارم!چجوری باهاش رفتارکنم به فکر طلاق میوفتم ولی دوستش دارم چیکار کنم سر عقل بیاد من 18 سالمه و اون ۲۴

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۸ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متاسفم که تحت فشار هستید. متاسفانه بسیاری از افراد، چند سال اول زندگی را با اشتباهاتی می گذرانند تا این که به تدریج پخته تر رفتار کردن را یاد بگیرند و سن پایین هر دوی شما به چنین چیزی دامن می زند.
به نظر می رسد با رفتاری که در قبال این برخوردهای همسرتان می کنید، دارید به ایرادات او بیشتر دامن می زنید . این که شما دایم به سمت ایشان می روید یا کمتر به روی خودتان می آورید که دلخور می شوید و ... 
این رفتارها باعث می شود ایشان یا هر کس دیگری بیشتر به خودش اجازه بدهد از حد و حدودش فراتر برود.
اگر از سر ترس یا حتی علاقه به کسی بچسبید و احترام خودتان را نگه ندارید ، او نیز احترام شما را نگه نمی دارد. بنابراین لازم است که کمی جلوی خودتان را برای نزدیک تر شدن بگیرید، در مواقع لازم برخوردن و دلخوریتان را نشان دهید، در مواقع کم تشنج تر به همسرتان یادآوری کنید که احترام شما را نگه نمی دارد و این به شما احساس خیلی ناخوشایندی می دهد. کمی فضا ایجاد کنید، تا ایشان بفهمد شما به صورت بی قید و شرط و تا محدود در دسترس نیستید و لازم است حداقل های اصول رابطه را به جا بیاورد.
در کل سعی کنید، زن آگاه و اهل مطالعه ای باشید، چیزهای جدید یاد بگیرید که دست پر تری داشته باشید و در معرض فشار روانی طولانی تر قرار نگیرید.
سالم و موفق باشید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha