خیانت همسر و دخالت مادرشوهر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 623 بازدید

سلام. جناب صدیق منش ۷ ساله ازدواج کردم تو این هفت سال از کارای شوهرم خسته شدم مادرش به شدت دخالت میکنه اگه بفهمه بین ما اختلافه کاری میکنه تا ماه ها از هم متنفر باشیم مدام شوهرم رو تشویق به رفتن سفر تنهایی به خارج از کشور میکنه مدام تشویق به خوردن نوشیدنی های غیرمجاز میکنه تشویق به معاشرت با دخترای فامیل..خود شوهرم تو این سالها یواشکی با دختر داییش در ارتباط بود که قبلا ازدواج به من گفته بود عاشقم بوده ولی از پیگیراش متوجه شدم برعکس بوده هر سال تولد ایشون رو تبریک میگفت سال نو همینطور ...درحالی که من رو اونقدر محدود میکنه که حتی با دخترای فامیلم هم نمیتونم در ارتباط باشم چون زمانی برادر ایشون خواستگار من بوده فقط در حد خواستگاری. مدام خودارضایی میکنه ..فیلم مستهجن میبینه جدیدا با دختر خالش خیلی صمیمی شده طوری که مدام دعوا داریم اما کوتاه نمیاد..شمارش رو به اسم یه آقا سیو کرده بود اولش هیچی نگفتم اما دیدم روزایی که به من زنگ نمیزنه با این خانم نیم ساعت چهل دقیقه حرف میزنه و وقتی میرسه خونه نمایش رو پاک میکنه من بنا به خیانت های قبلیش چکش میکردم آخه سال دوم ازدواجم دیدم به زن بیوه همسایه در ارتباط دو روز قطع شد البته با اقدامات من.حالا میبینم همیشه پیگیر این دختر خاله روز زن رو تبریک میگه مناسبا رو امشبم دیدم کلیپ طنز براش فرستاده واقعا خسته شدم همش میگم شاید  بخاطر مشکل منه که باردار نمیشم ازم متنفره اما ......دست بزن هم پیدا کرده ازش متنفرم اگه جدا نمیشم فقط و فقط بخاطر خانواده و اینکه میترسم پشیمون بشم خسته شدم بخدا خوبیایی هم داره اینه که دست و دلبازه مهربونه وضع مالیش هم عالیه ؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام
با این شرایطی که شما فرمودید بخصوص بحث اینکه از سال دوم ازدواج این موارد وجود داشته همین که شما  تحمل می کنید و یا سازش  میکنید به تنهایی باید بررسی بشه به این معنی که چرا من با این بد رفتاری ها سازش میکنم؟ 
من به عنوان مشاور نمی تونم به شما بگم که جدا بشید بعدا پشیمان نمی شوید یا می شوید. هیچ فردی در دنیا نمی تونه این ادعا رو بکنه
این خود شما هستید که باید نکات خوب و بد همسرتون رو لیست کنید
دوم اینکه انتظار خودتان را از رابطه مشخص کنید
بعد از آن در قدم بعدی ببینید واقعا خط قرمز های شما چیست؟
و در نهاید در نظر بگیرید که این فرد قرار است هیچ تغییری نکند از خودتان بپرسید اگر هیچ تغییر نکرد آیا حاضر هستم تا 10 سال یا 20 سال آینده با کتک خوردن و خیانت و مواردی که فرمودید ادامه بدهم یا خیر؟

فقط نکته اصلی که باید در نظر بگیرید این است که خودتان را مقصر ندانید و مساله ای مثل بچه دار نشدن را توجیهی برای رفتار های بد ایشان در نظر نگیرید.
 با توجه به شرایطی که فرمودید پیشنهاد میکنم حتما از یک مشاور حرفه ای بصورت حضوری و یا تلفنی کمک بگیرید.
شاد باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha