با سلام نیره هستم. ٢٨ سالمه و نوروز ٩٢ ازدواج کرده ام و از دی ما برای بارداری اقدام داشتم . سیکل های من ٣٢ روزه است و این ماه ١١ خرداد پریود شدم و در روز ١٨ سیکل یعنی ٢٨ خداد سونو واژینال دادم که یک فولیکول بالغ در تخمدان راست داشتم. و همان روز دوتا اچ سی جی تزریق کردم و ١٢ ساعت بعد سه شب پشت سر هم و سپس یک شب درمیان اقدام داشتم و و دو روز بعد تا الان مرتب تخمدانهایم تیر می کشد و زیر شکم و دور نافن بصورت خفیف و گاه شدید درد دارد و بسیار اذیتم و حالت گر گرفتگی و خواب الودگی زیاد دارم و نوک سینه هایم دردناک است انگار ذغال داغ رویشان است. . ماه قبل هم یکىهفته قبل از پریود نیز بصورت. خفیفتىر هم این علایم بودن. من پنجشنبه ١٢ تیر موعد پریودم اسن و دیروز بی بی چک منفی بو . دیگر نگران شده ام نکنه بیماری دارم . کمکم کنید.
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مانوروالسالوا در سونگرافی

پاسخ سلام ، تفسیر جواب سونوگرافی بصورت حضوری توسط متخصص اطفال انجام میشود ، تشخیص ریفلاکس معده نیازی به انجام سونوگرافی ندارد و با معاینه قابل تشخیص است.

نوروفیبروماتوز

پاسخ بهتر است از پزشک نورولوژی خود سوال کنید .

نوروبيون در بارداری

پاسخ سلامبر اساس نیازتان باید دارو بگیرید و این با نظر پزشکتان تجویز میشود. از همه گروه های غذایی استفاده کنید و مغزها را بیشتر در برنامه خود قرار دهید. شب خوش

قرص پرپرانول و نورو تلیپتلین در بارداری

پاسخ پروپرانولول مضر نیست ولی نور تریپتیلین مصرف نشود