سلام دختری هستم ۲۵ ساله اهل نماز و روزه و اهل حرام و حلال. چهره ای معمولی حتی بگم زشت دارم کلا چند تا خواستگار داشتم که یا پسند نشدم یا پسند نکرم کلی چله گرفتم دعا کردم (نذرهایی مجرب وسفارش شده) ولی حاجت نگرفتم خیلی تحت فشار روحی و جنسی هستم و به دیدن فیلم های مستهجن روی اوردم چند سال قبل آنقدر حجب وحیا داشتم حتی بدن لخت مرد هم نمیدیدم اما الان این شدم چون تحت فشار هستم و چون با خدا لج میکنم که چرا دوستام که اهل پسربازی بودند خوشبخت من که پاک زندگی کردم( فرصت گناه داشتم) وضعم این هی توبه میکنم و توبه میشکنم وگناهم را تکرار میکنم و حق خودم میدونم گناه کنم چون خدا حاجت نمیده بختم باز نمیشه و منم لج کردم  و دلیل دیگه واقعا تحت فشار جنسی ام ۷ماه به این گناه رواوردم قبلش اصلا و ابدا این طور نبودم قسم خوردم که دیگه نبینم قسمم شکستم چه کار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل مربی وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور مذهبی

سلام
اولاً تلاش کنید که این گناه را ترک کنید. دیدن فیلم مستهجن هیچ دردی از دردهای دنیا و آخرت را درمان نمی‌کند. خیلی افراد مجرد بودند و هستند اما به گناه رو نمی‌آورند. ضمناً شما زندگیِ دوستانتان را از دور می‌بیند. از کجا معلوم که آنها واقعاً احساس خوشبختی کنند؟! 
اما درهرحال به این فکر کنید که چه مجرد باشید چه متأهل، با این کار، خدایی نکرده دنیا و آخرت خود را می‌سوزانید. چون در دنیا هیچ سودی ندارد جز لذّتی زودگذر که بدفرجام است و عذاب آخرت را نیز در پی دارد. 
خود را با کارهای مفیدی که مورد علاقه‌تان است مشغول کنید. کارهای علمی یا هنری یا فن و حرفه‌ای که علاقه دارید یا کارهایی در خانه مثل آشپزی و بافتنی و یا هرچیز حلال دیگری که علاقه دارید، انجام دهید.
قرآن بخوانید و در آیات آن بسیار بیندیشید. تفسیر و ترجمه قرآن را بخوانید.
دنبال تفریحات حلالی بروید که می‌توانید و به آن علاقه دارید. به انجام کارهای خیر مشغول بشوید. همهٔ اینها چنان وقت شما را پُر می‌کند که دیگر به مسائل جنسی فکر نمی‌کنید. هر زمان که خداوند برایتان مقدر فرمود ازدواج هم می‌کنید. البته سخت‌گیر هم نباشید.
به امام زمان نیز بسیار متوسل بشوید و دعای فرج بخوانید. با قرآن و مفاتیح و صحیفهٔ سجادیه مأنوس شوید. اینها معرفت شما را بالا می‌برند.
خداوند به زودی گره از مشکلات شما باز کند. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha