شکایت ار فردی که فحاشی کرده است

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 82 بازدید

با سلام و خسته نباشید .شوهرم از یک نفر چکی داشته است  ایشان چک را در اختیار پدرشان قرار میدهند تا نقد کنند پدر شوهرم تلفنی با شخص تماس گرفته  آن شخص به پدر شوهرم گفته به محل سکونت ایشان برود پدر شوهرم هم میرود ودر آنجا با هم در گیر میشوند آنجا آن آقا به من فحاشی میکند و پدر شوهرم به شوهرم زنگ میزند و میگوید که به زنت فحش داده اکنون شوهرم با اصرار مرا وادار به شکایت کرده است البته پدر شوهرم هم جز شاکی ها بود ولی پاشو کشید کنار .البته نه این آقا مرا دیده نه من ایشان را. مادر آقا میگوید پسرم یک روانی است به خود من هم فحش میدهد  و کارت قرمز دارد من از این واهمه دارم که آیا شکایت از این آقا برایم پرونده نمیشود؟ آیا شوهرم در آینده میتواند از این پرونده علیه من اقدام کند و بگویید زنم با این آقا چه نسبتی داشته و ممکنه نفقه به من تعلق نگیره؟منی که نه در مکان فحاشی بودم نه آقا رامیشناسم مرا وسط انداختند. آیا میشود من  از نداشتن امنیت ناموسی از شوهرم شکایت کنم . که مرا وادار به شکایت مردی ناشناس کرده؟ ممنون میشم اگر کامل جواب بدهید.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاوره حقوقی

باسلام 

جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا:
اولا شکایت شما در خصوص توهین هیچ ارتباطی به نفقه و یا در سوء ظن قرارگرفتن شما ندارد و ضرری برای شما از این جهت ندارد.
ثانیا شما می توانید شکایت خود را پس بگیرید و پیگیری نکنید.

موفق باشید
موسسه حقوقی عرشی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جهت دریافت مشاوره حقوقی در خصوص موضوعات خانوادگی، مالی و مالیاتی، تامین اجتماعی، حقوق استخدامی و ... به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
http://arshilawfirm.com/legaladvice/

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha