همسرم به من فحش میدهد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 90 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام. ما حدود ۵ ساله ازدواج کردیم به طور سنتی و من علاقه ای به این ازدواج نداشتم و به اصرار خانوادم بود اوایل خیلی خوب ولی من دوستش نداشتم و جوابشو بد میدادم گذشت تا الان دخترم ۲ سالشه بیشتر اوقات سر چیزای الکی فحش به خودم و پدر و مادرم میده منم عصبی میشم و فحش میدم یا گاهی تصمیم میگیرم جواب ندم باز ادامه میده مثلا امشب از عصر تا آخر شب سر یه چیز بیخود به من و خانوادم فحش داد ولی من جوابشو ندادم حتی به دخترم یاد میده که به من فحش بده و اسم حیوون رو یادش میده به من بگه ! خیلی خسته شدم گاهی به فکر خودکشی یا طلاق می افتم خستم خیلی خسته و افسرده کمکم کمید چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متاسفم که رابطه ی بین شما و همسرتان به چنین وضعی رسیده است.لازم است که هر چه سریعتر ، این طرز برخورد با همدیگر را خاتمه دهید. در یک روز معمولی که دعوایی ندارید و مشکل خاصی هم نیست و دو نفری هستید با همسرتان به طرز محترمانه ای صحبت کنید، مدل صحبت شما می تواند چیزی شبیه این که به شما پیشنهاد می دهم باشد:
فلانی تو می دونی که رابطه ی ما به شرایط خیلی بدی رسیده ، که هر دوی ما از بابتش ناراحت و تحت فشاریم، بچمون کم از این وضعیت ما تا همین جا آسیب ندیده، ما متاسفانه خیلی حرمت همدیگه رو زیر پا گذاشتیم، قطعا با هر بار توهین این مدلی ما از هم دور و دورتر و بدحال تر می شیم. بعد از این طرز حرف زدن قطعا ما نمی تونیم احساس خوبی به هم و رابطمون داشته باشیم، نه تو و نه من. بیا یه کاری براش کنیم. حتی اگر از هم خیلی شاکی و ناراضی هستیم بیا فحش دادن رو دوتاییمون حذف کنیم، بیا یه قرار دو هفته ای بذاریم و ...لازم نیست همه چیزو درست کنیم، بیا حداقل همین یکی رو درست کنیم، تا قبل از این که دیر بشه.
بدانید که در بسیاری از مواقع، مردها حرف منطقی را به راحتی می پذیرند. اگر صرفا همین یک کار را با هم توافق کنید و انجام دهید، قدم های خوش بینانه تر بعدی هم پیش روی شما خواهد بود. دو هفته امتحانی انجام دهید، اگر موفق بودید باز تمدید کنید، تا به یک عادت بین شما تبدیل شود.
مراقب رابطه تان باشید.

​​​​ 

تجربه شما

login captcha

ممنون چقدر خوب گفتین