حق دانستن طلاق پدر و مادرم را داشتم؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 66 بازدید

سلام

من نزدیک سه ساله ازدواج کردم. پدر و مادرم سالهاست اختلاف دارند و با هم نمیسازند.خیلی ساله طلاق عاطفی گرفتند و زمانی که مجرد بودم فقط به عنوان همخونه با هم زندگی میکردند. اینم بگم که نه پدرم و نه مادرم شریک زندگی دیگه ای ندارند.

 بعد ازدواج متوجه شدم پدرم خونه مستقل گرفته و شب عروسی من بعد تالار رفته خونه خودش. و مادرمم تو خونه خودمون با برادرم زندگی میکنن. مادرم شاغله.

وقتی متوجه شدم به همسرم گفتم که جدا زندگی میکنند و ما به هر کدوم جداگانه سر میزدیم. و فکر میکردم خونه هاشون فقط رو جدا شده.

حدود یکسال بعد دفترچه بیمه مادرمو دیدم و متوجه شدم نوشته فرزند دختر و زیر پوشش بیمه پدربزرگمه.اون موقع فهمیدم که طلاق رسمی گرفتند.

هم به پدرم و هم مادرم جداگانه گفتم که چرا به من نگفتید که جدا شدید اما پاسخی ندادند. پدرم گفت نمیخواستم ناراحت بشی و مادرم گفت به تو ربطی نداره و زندگی خودمه.

سوالم از شما کارشناس محترم اینه من حق داشتم بدونم یا نه؟چرا موضوع به این مهمی رو بهم نگفتن؟حتی یکبار همسرم اون اوایل بهم گفت شما برای خانواده من نقش بازی کردید ما تو همه مراسم ها که اومدیم پدر و مادرت کنار هم بودند،و من جوابی نداشتم بدم.قسم خوردم که نمیدونستم و باور کرد.

الان من پسر پنج ماهه دارم. و هربار میخوان به ما سر بزنن با هم میان و جلو همسرم فیلم بازی میکنن. بهشون گفتم که شوهرم میدونه شما جدا شدید اما این فیلم بازی کردن رو تموم نمیکنم. بیشتر هم اصرار نمایش دادن با هم خوب بودنشون مربوط به مامانمه. اصلا وقتی فیلم بازی میکنن حرصم میگیره.چی کار کنم؟بگم تنها بیاید و فیلم بازی کردنتون رو تموم کنید؟

اطلاعات تکمیلی

سن 32 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزيز 
ميتونم ناراحتي تون را درك كنم قطعا حق داشتيد اين موضوع را بدانيد و پاسخ هايي كه دريافت كردين از دو طرف بخاطر علت اين تصميم نهايي قابل قبول نبوده .اين را يادتون باشه لازم به قسم و توضيح براي كسي نيست اين زندگي دو نفر ديگر است و تصميم با انهاست و كسي نبايد شما را بخاطر تصميم ديگران سرزنش دهد .بي شك انها سالها بخاطر شما با هم در يك خانه زندگي كرده اند و طبق باور خود تصميم به جدايي بعد از ازدواج شما داشته اند كه برچسب بچه طلاق بر شما نباشد .
انها والدين شماست و داراي دو فرزندي هستند كه تا هميشه انها را به هم پيوند ميدهد چه كنار هم باشند چه جداي از هم و اين خواسته ان دو نفر براي حفظ اعتبار است حتي اگر نقش بازي كردن نام بگيرد .انها سال هاي سال اين نقش ها را بازي كرده اند و نقاب يك زوج را به چهره داشته اند 
بهتره شما انها را همانگونه كه هستند و ميخواهند نشان بدهند بپذيرد و دوست داشته باشيد و به نوع رابطه شان احترام بگذاريد تا اينكه بخواهيد انها را محدود كنيد و بخواهيد جدا جدا انها را ببينيد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha