چرا از رابطه جنسی لذت نمیبرم؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 2289 بازدید

سلام . من دختری هجده ساله هستم و دو ماه هست که ازدواج کردم . از کودکی هنگام کودکستان یا قبل تر دقیقا یادم نمیاد چند سالم بود... در دستشویی شروع به خود ارضایی با آب کردم و اینکه نمیدونستم خودارضایی هست و فقط لذت می بردم . اما الان که ازدواج کردم خیلی نگران هستم و دلهره دارم و پشیمونم . نمیدونم باید چیکار کنم روم هم نمیشه برم دکتر . قسمت تناسلی من بعضی جاهاش رنگش تیره شده .و اصلا از رابطه با همسرم به اوج نمی رسم و یا حتی گاهی لذت عادی هم نمی برم و اینکه گاهی اوقات در رابطه پوست قسمت پایینی واژنم هنگام رابطه قرمز می شه و می سوزه مثل اینکه له بشه.

تا قبل از ازدواجم دوره پریودی من ۲۸ روزه بود اما الان ۳۲ روزه شده و اینکه این سری که پریود شدم الان روز سوم دوره ام هست و امروز اصلا هیچ لکه ای ندیدم  و این بی سابقه هست..

من خیلی نگران هستم از اینکه هم از رابطه جنسی با همسرم زیاد لذت نمی برم و به ارگاسم نمی رسم و اینکه می ترسم توی بارداریم تاثیرگذار باشه و حامله نشم.

البته مدتی هست ترک کردم 

به خدا خیلی پشیمونم 

میشه کمکم کنید

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۸ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام نگران نباشید مشکل جدی ندارید  برای درمان قرمزی پوست و مشکل خود به پزشک مراجعه نمایید تا کرم برای شما تجویز شود باید ناحیه کلیتوریس همزمان با دخول توسط همسر شما تحریک شود موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha