رفتار صحیح با گریه کودک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 34 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام خدمت شما. من دختر یک ساله دارم. جدیدا دنبال همه گریه می‌کنه مخصوصا اقوام درجه یک و چیزی رو ازش میگیریم گریه می‌کنه یا چیزی رو میخواد گریه می‌کنه  باید چطور رفتار کنیم؟و سوال دیگه خونه کسی میریم دوست داره ظرف شکلات رو بریزه زمین بازی کنه باید چیکار کنم تا این کار رو نکنه؟

اگه ممکنه یه سری کتاب برای رفتار صحیح با کودک بهم معرفی کنید؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۹ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

دوست عزيز سلام
رفتار كودكان اين سن به دنبال مهمانها و بخصوص همبازيهايش طبيعي است و نگران نباشيد و گذر زمان تغيير را ايجاد مي كند و با وجود اينكه شايد برايتان سخت باشد اما بايد به او توضيح دهيد كه آنها مي روند اما باز هم برميگردند تا با او بازي كنند و اين ايجاد مي كند كه همبازي خوبي هم براي او باشيد و با او بازي لذتبخش ديگري را انجام دهيد و فراموش كنيد به يكباره تغيير رفتار رخ نخواهد داد و صبور باشيد و مداومت داشته باشيد.
اما در خصوص مطلب دوم ، سعي كنيد اسباب بازي هاي مورد علاقه كودك را با خود به همراه داشته باشيد و با او بازيهاي جديدي را برنامه ريزي كنيد مخصوصا بازيهاي مربوط به پروخالي كردن و پرتاب كردن مانند پرتاب حلقه را كه مربوط به اين گروه سني است را انجام دهيد .
و در نهايت در زمينه معرفي كتاب  كتاب رازهايي براي داشتن كودكان شاد، پاسخ به والدين، كتااب چگونه رفتارهاي خوب را به كودكم آموزش دهم را به شما پيشنهاد ميكنم.

تجربه شما

login captcha

سلام

کتاب هایی که معرفی کردید مربوط به کدوم انتشاراته و نویسندشون کیه؟