اصرار همسر برای رابطه مقعدی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 185752 بازدید 1 تبادل تجربه

 با سلام و خسته نباشید. خیلی خجالت میکشم در این مورد با کسی صحبت کنم اما مجبورم .واقعا عذر میخوام همسرم سالهاست که از من درخواست رابطه مقعدی داره. بخصوص اخیراً پافشاری زیادی میکنه و قانع کردنش دشوار و غیر ممکنه. از طرفی هم چون فقط یک الی دو بار این تجربه رو با هم دیگه داشتیم. برام خیلی زجر آوره. و حالمو خیلی بد میکنه. با اینکه از ژل استفاده میکنیم و قبل از رابطه مقعدی به توالت میرم و خودمو خالی میکنم تا مشکلی پیش نیاد. اما در حین رابطه حس میکنم که مدفوع دارم و خیلی بهم فشار میاد و سریعاً همسرمو پس میزنم و تا به الان که دو سال میگذره راضی به انجام این رابطه نشدم. ازطرفی هم میخوام نیاز همسرمو تمامو کمال برطرف کنم. همسرم خیلی اصرار در انجام این رابطه داره. میشه شما منو راهنمایی کنید من چطور مطمئن بشم که روده ام خالیه؟؟ آیا وسیله ای هست که بشه باهاش روده رو کاملا پاک  وخالی کرد؟ من خیلی استرس دارم و فقط به این دلیل راضی به این رابطه نشدم. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام

روابط جنسی دهانی و مقعدی از جمله روابط جنسی است که در میان بسیاری از زوجین در همه جای دنیا رواج دارد. اما امکان دارد یکی از زوجین از این روشهای جنسی اشتیاق از خود نشان ندهد. برای حل این مشکل بهتر است در خصوص با این نوع رابطه در گام اول چند چیز را برای خودتان مشخص فرمایید. 


1- بهتر است درک کنید که چرا همسر شما به این نوع رابطه علاقمند است و چه چیز این نوع رابطه به وی لذت می دهد؟
2- بهتر است از خودتان بپرسید که چرا چنین رابطه ای را دوست ندارید؟

توصیه می شود موارد زیر را به دقت مطالعه کنید
- در فضای آرام و مطمئن و راحت در خصوص این نوع رابطه با همسرتان صحبت کنید. سعی کنید تا هر دو متوجه نيازها، کنجکاوی ها، ترس ها و يا نگرشهای مثبت و منفی خود در این خصوص بشوید
- اطلاعات خودتان را در خصوص این نوع رابطه افزایش دهید و تجارب خودتان را در این خصوص با شريک جنسی اتان بيان کنید.
- احساس دفع در حين رابطه جنسی مقعدی در ابتدای امر، کاملا طبیعی است. این احساس به این علت در شما ایجاد می شود که اسفنکتر شما قصد دارد به حال اولیه خودش که به سمت پائين بدن هست بازگردد، به همین دلیل احساس دفع مدفوع پيد می کنید. در حالی که اگر کمی ادامه دهید این احساس برطرف خواهد شد.
- برای لذت بردن از رابطه جنسی مقعدی حتما باید  که کاملا تحریک شده باشید. خودتان جسما و روانا تمایل به این رابطه داشته باشید. ترجيحا کنترل این رابطه در اختیار شما باشد. یعنی پوزیشن های را انتخاب کنید که دخول و حرکات رفت و برگشت را شما انجام دهید. برای اینکار می توانید پوزیشنی که شما بر روی همسرتان هستید را انتخاب کنید یا پوزیشنی که در کنار هم قرار گرفته باشید. 
- به خاطر بسپارید که رابطه جنسی مقعدی فقط و فقط یک تنوع در رابطه جنسی است و هر از گاهی می بایست انجام شود در صورتی که هر دوی شما تمایل داشته باشید. و هیچگاه نباید که جایگزین روابط جنسی واژينال شود
- رابطه جنسی مقعدی نمی بایست که طولانی باشد. یعنی از زمان دخول تا اختتام رابطه می بایست که تایم کوتاهی را به خود اختصاص دهد. معمولا حدود 5 دقیقه . 
- اگر دریافتید که اندام های جنسی شما و همسرتان با يکديگر سازگار نیستند از انجام این رابطه صرف نظر کنید

موفق باشید

تجربه شما

login captcha

سلام

البته اگر قبل از رابطه مقعدی خانم به تخلیه روده پرداخته باشه دلیلی بر آلوده شدن وجود نداره و در این رابطه چون حرکت رفت و برگشتی انجام میشه اسفنکتر این حس درش ایجاد میشه که مدفوع داره که تنها این یک حس است.

حال شما اگر برای تمیز بودن محیط رکتال وسواس داری می تونی باخرید دستگاه دوش مقعدی از لوازم و تجهیزات پزشکی یا داروخانه قبل از رابطه کاملا رکتال را شست وشو داده تا این نگرانی شما برطرف شود.