سلام. من خانم ۲۷ ساله هستم همسرم میخواد با خانوادش شراکت کنه در ساخت یه ساختمان و در آخر یک واحد بهش میرسه. و ما باید برای این کارخونه و هر چی پس انداز داریم بدیم من دوست دارم که سه دنگ از خونه به نام من باشه که اگر یه وقت زندگیم دور از جون خراب شد یه چیزی داشته باشم برای ادامه زندگی آخه من یه بچه دارم از همسرم و اینکه خودم همسرم رو انتخاب کردم و خانوادم در صورت هر اتفاقی حمایت نمیکنن و اینم بگم که خانواده همسرم هم با بودن من مخالفن.اما منو همسرم فعلا با هم مشکلی نداریم. اما همسرم میخواد قدرت مالی دست خودش باشه و راضی نمیشه.به نظرتون بهش اعتماد کنم و از نصف خونه بگذرم یا روی خواسته خودم پافشاری کنم چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزيز 
قبل از اينكه به موضوع سهم خانه بپردازيم بهتره به اين نكته از حرف هاي خودتون توجه كنيم كه خانواده همسرتان ارتباط خوبي با شما ندارند .دوست عزيز اين موضوع بسيار مهم است و اينكه با اين شرايط شما ميخواهيد يك جا با انها زندگي كنيد ريسك بزرگي است و بهتره قبل از هر موضوعي به ان پرداخته شود و همه جوانب ان را بررسي كنيد.
در مورد سهم تا حدودي افكارتان معامله گرايانه است به شما حق ميدهم كه نگراني هايي براي اينده خودتون و فرزندتون داشته باشيد بخصوص كه خانواده حمايتگر نيستند اما بهتره سود و زيان كنيد اينكه با بحث و دعوا اين پشتوانه را به دست بياوريد چه سودي دارد و اينكه اين سهم به اسم شما نباشد اما زندگي با ارامش و بدون تنش داشته باشيد كدام كفه برايتان سنگين تر است 
در اخر با همسر خود صحبت كنيد 
بدون دعوا و جدل و از اين احساس نياز خود به پشتوانه براي او بگويد بگذاريد ايشان هم دليل سهم خواستن شما را بداند .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha