وابستگی عاطفی و جدا نشدن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 92 بازدید

با سلام. من از پنج سال پیش با پسری که با خواهرم رابطه داشتن(در واقع دوست بودن)چت میکردم و حرف میزدم البته مثلا حال خواهرم میپرسید این چیزا اما به مرور اتفاقایی افتاد که از هم جدا شدن و الان جوری نشون میدن که اون حسای قبلی رو بهم ندارن و یک سالی هست جدا شدن و متاسفانه من و این شخص خیلی تو این مدت ها بهم عادت کردیم و همو دوست داریم و به من درخواست داده که بیا باهم دیگه باشیم واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلیم دوستش دارم نمیدونم باید باورش کنم یا اصلا باید چیکار کنم چند بار گفتم نه اما خب اصلا دست خودم نیست خیلی بهش وابستم و دوستش دارم نمیدونم باید چیکار کنم اصلا رابطه منطقی نمیتونیم داشته باشیم اما از لحاظ عاطفی خیلی بهم وابسته ایم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 19 جنسیت زن شغل دانش آموز وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز 

برخی از افراد فکر می‌کنند چون زمان زیادی را در رابطه فعلی خود گذرانده‌اند، خروج از آن درست نیست و مثلا می‌گویند، برای جدایی چطور با احساسم کنار بیایم و به دردسرش نمی‌ارزد که به فکر ترک همدیگر باشند. درست است که زمان ما در ارتباط با دیگران گرفته می‌شود اما زمان سپری شده، تلف نمی‌شود و بخشی از زندگی و بلوغ ما را می‌سازد.

هر روز، ماه و سالی که در یک رابطه سپری می‌شود درس و تجربه‌ای با خود به همراه دارد. هر لحظه بخشی از گذشته شما می‌شود و تجربه روابط ناموفق دلیلی بر شرمندگی ما نیست. بلکه نشان می‌دهد ما جرئت و شجاعت ترک چیزهایی را که مؤثر و مفید نبوده‌اند، داشته‌ایم.

در رابطه فعلی شما نیز بند های عاطفه ای وصل شده که اجازه نمیدهد به آسیب های رابطه فکر کنید 
لطفا بررسی کنید حضور این آدم چطور داده حال شمارو خوب نی کند و بودنش می تونه به شما ضربه بزند و بعد تصمیم بگیرید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha