بازی جنسی کودکان باهم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 366 بازدید

 سلام. دخترم پنج سالشه. برای اولین بار رفته تو کوچه با پسر همسایمون که هفت ساله هست بازی کنه. اومد گفت پرهام یه کاری کرده و گفته به مامانت نگی. از زیر زبونش کشیدم گفت پرهام لباسمو زده بالا و سینه هامو مک زده. بعد شلوارم رو در آورده و دست به اندام جنسیم زده. بعدم گفته شلوارمو دربیار منم درش اوردم و دست زدم به اندام جنسیش. حالا چه برخوردی با دخترم و همسایمون باید داشته باشم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک

سلام 

مواردی که عنوان کردید نشان می دهد که کودک شما هنوز آموزش جنسی دریافت نکرده تا بتواند از بدنش محافظت کند . ابتدا اینکه آرامش خود را حفظ کنید با او با تنبیه و دعوا برخورد نکنید تا در مورد مسائل مشابه بتواند صحبت کند . 
دوم اینکه آموزش مسائل جنسی را آغاز کنید . اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید کتاب های خوب در ین زمینه در بازار زیاد است . مسائلی که می بایست آموزش ببیند 1 -شناخت اعضا و کارکرد بدن  2- شناخت نواحی خصوصی 3-مفهوم خصوصی و چگونگی محافظت از بدن 4- مهارت نه گفتن به کسی که می خواهد با بدنش دست بزند و ترک کردن آن فرد و .... تمام این مسائل می بایست به صورت عینی به کودک آموزش داده شود . مثلا روی یک مقوا بزرگ عکس دختر بچه بکشید و دور آن را ببرید و روی همان آموزش ها را به او بدهید . از خلاقیت خودتان و کودک بهره ببرید برای آموزش .
اگر نتوانستید از کلاس های گروهی که در مراکز برگزار می شود استفاده کنید . در مورد پسر همسایه عملا شما کار خاصی نمی توانید انجام دهید . 
و اطلاع دادن به مادر آن کودک بستگی به نوع رابطه شما با او دارد بهتر است در حد پیشنهاد به او بگوئید که او هم کودک خود را آموزش دهد . حتی در مورد آن کودک هم برخورد خشونت آمیز راه حل مناسبی نیست . 
و تا زمانی که به فرزندتان آموزش مسائل جنسی نداده اید  با پسر همسایه تنها نماند . اگر خواستند با هم بازی کنند طوری باشد که شما بتوانید هر لحظه که خواستید آن ها را مشاهده کنید .این نظارت البته بهتر است در مورد همه کودکان باشد . 
تایم طولانی با هم تنها نباشند و شما بتوانید آن ها را مشاهده کنید که در چه حال هستند .  
در مورد این حضور مستقیم لازم نیست علت را به دخترتان خیلی واضح بگویید اما به طور غیر مستقیم آن ها را کنترل کنید . که دوباره این اتفاق نیفتد .
در مورد وقایع اتفاق افتاده دائم به کودکتان تذکر ندهید و برایش یاد آوری نکنید تا حساسیت او را بالا نبرید .
فقط هر چه سریعتر آموزش را شروع کنید و او را در مقابل تمام اتفاقات این چنینی واکسینه کنید . 
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha