با کنجکاوی جنسی کودک چیکار کنم؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 166 بازدید

سلام خسته نباشید. پسرم ۵ سالشه امروز متوجه شدم که تو اتاقش شلوارشو کشیده پایین و با آلتش بازی میکرد خیلی ناراحت شدم نمیدونستم چه رفتاری باهاش بکنم واقعا کلافه شدم دوبار اینکارو تکرار کرد میشه راهنماییم کنید که چطور بهش بفهمونم که کارت زشته و دیگه تکرارش نکنه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۸ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

دوست عزيز سلام

بچه‌ها از سن سه الی چهار سالگی به اندام جنسی خود توجه می‌کنند ولی کاری که ما باید بکنیم: بچه‌ها را به هیچ عنوان نباید تنها گذاشت.

سعی کنید فرزندتان را سرگرم کنید. اگر انرژی روزانه اش تخلیه نشود بیشتر این کار را می‌کنيد.این کار برای کودکان در ابتدا معنای جنسی ندارد ولی وقتی با چیزی وحشتناک یا متأسفانه تنبیه بدنی مواجه می‌شوند، این کار به صورت عادت در می‌آد و از آنجاييكه کودک از هر چیز که نهی می‌شود، بیشتر به سمت آن کشش دارد؛ پس تکنیک اول اینست که حواس کودک خود را پرت کنید

و اما نکته مهم اینکه انرژی جنسی در تنهایی و بی‌برنامگی فعال می‌شود. سعی کنید برنامه شاد و مفرح برای فرزندان بریزید تا او تنها نباشد(كلاسهاي گروهي ورزشي با همسالان)

و در نهايت دوست عزيز پيشنهاد ميكنم حتما به جهت افزايش آگاهي خود جهت برخورد مناسب در مراحل مختلف رشدي كودك (مرتبط با رشد جسمي و رواني كودك)و آموزش به او جهت مراقبت هاي جنسي از درمانگر كودک و كلاسهاي تربيت جنسي استفاده نماييد.


 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha