فراموش کردن عشق گذشته

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 107 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام. ۲۲ سالمه و به مدت ۸ سال با آقایی آشنا شدم که در رابطمون قهر و آشتی زیاد داشتیم ولی در همه حال من به ایشون وابستگی و علاقه شدید داشتم و بعد از مدت ها متوجه شدم که ایشون به غیر از من با خانم های دیگه ای هم در ارتباطه ولی با این وجود باز هم نمیتوانستم از علاقم دست بکشم و ادامه دادم ایشون بارها به من نشون دادن که به من علاقه ندارن ولی من همچنان دوستش داشتم و مدتی رابطمون رو تمام میکردم و چون دلتنگ میشدم دوباره سراغش میرفتم تا اینکه امروز بالاخره از من خواست که دیگه هیچوقت سراغش نیام چون رابطشو با یک شخص جدید شروع کرده و من واقعا نمیتونم از این آدم دل بکنم بارها و بارها تجربه کردم حسی که به ایشون دارم به هیچ شخص دیگری ندارم و این وابستگی رو چجوری از بین ببرم؟ با این رفتارام شخصیت و ارزش خودم در مقابلش از بین رفته و من بسیار ناراحت و افسرده شدم چگونه فراموشش کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانگر

سلام.
شما الان 22 سال سن دارید واز 14 سالگی وارد رابطه شده اید زمانی اواسط دوران نوجوانی زمانی که گرایش به جنس مخالف تازه سر براورده زمانی که شما هنوز قدرت شناختتان کامل نشده وتماما احساسی رفتار کرده اید حدس میزنم در خانواده پر تنشی بزرگ شده اید مشکلات وتعارضات وکمبودها زیاد بوده است این همه تحقیر میشوید در رابطه وباز ادامه میدهید نشان ازعزت نفس پایین شما دارد
شما حتما باید مراجعه حضوری داشته باشید تا تحت شناخت درمانی وطرحواره درمانی قرارگیرید

تجربه شما

login captcha

اگر تموم کنی این رابطه رو واقعا کمتر آسیب میبینی کسی که به شما تعهد نداره .خیلی سخته ولی شدنیه. زیر نظر مشاوره و اراده قوی. موفق باشی.