کودکم دیگران را میزند

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 61 بازدید

سلام. دخترم یک سالشه خیلی شیطونه ولی همه رو میزنه نیشگون میگیره چی کار باید انجام بدم که این کارو نکنه ولی خودشو اصلا نمیزنه فقط  ناز میکنه خودشو. اصلا مشکلی داره لطفا راهنمایی کنید ممنون؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۴ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک

سلام به شما
  
وقتی کودکان کاری انجام میدهند نسبت به عکس العمل بزرگترها کاملا اگاه هستند ، وقتی میبینند میتوانند آنها را تحت کنترل خود در بیاورند لذت میبرند. قابل ذکر هست که تصوری از زدن و دردناک بودن این کار برای طرف مقابل ندارد و فقط از واکنش خوشش می آید .

در برخورد شما میتوانید به محض گرفتن نیشگون ، دست کودک را بگیرید و بلافاصله با لحنی اروم اما قاطع بگویید( نه . نیشگون نه ) 

یک مدتی هوشیار باشید به محض اینکه اقدام میکند برای نیشگون،  همین کار را کنید ، چه زمانی که در برابر خودتان است چه در برابر دیگران.

از نیشگون گرفتن کودک برای اینکه بفهمد کارش درد دارد بشدت خودداری کنید چون برای او‌تبدیل به الگو‌میشود .

میتوانید از عروسکها یا توپهای نرم جلوی دست او بگذارید تا فشار دستش را با ان خالی کند اما نیاز نیست بگویید عروسک را نیشگون بگیر . 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

آیا تلفن همراه به جنین آسیب میزند؟

پاسخ سلام در سه ماهه اول بارداری چون موارد اصلی جنین در حال تشکیل است از تلفن همراه استفاده نشود.

چرا جنین روی مثانه لگد میزند؟

پاسخ سلامجنین داخل کیسه آمنیوتیک داخل رحم قرار داره و مستقیم به مثانه ضربه نمیرنه عزیز مناونچه که اتفاق میافته با بالارفتن سن حاملگی فشاریست که شما روی مثانه احساس میکنید

همسرم حرف از طلاق میزند

پاسخ سلام همراه عزيز ✋🏻 ممنون از اينكه ماراانتخاب كرديد چندين مساله در روابط تان وجود دارد ،بددهني ،توهين ،دعوا با ديگران .شكاكيت و بددلي ،دروغگوي،خيانت ،لجبازي ، اينكه در اين هشت سال چه اتفاقايي در زن...

سلام دخترم باخودزیاد حرف میزند

پاسخ سلام برای اینکه بتونم راهنمایی تون کنم لازمه بدونم دخترتون چند سالشه و چه مدتیه که این کارو انجام میده؟ لطفا برای اینکه سوال شمارو مجددا به من اختصاص بدن ، اسم منو توی سوال بگید. با تشکر