پایان یک رابطه عاطفی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 10680 بازدید 10 تبادل تجربه

سلام خسته نباشید من میخوام یک جوری رابطه عاشقانه با نامزدم رو تموم کنم ولی نمیتونم. چون بهش خیلی وابسته شدم، از اخلاقش خوشم نمیاد، الان که فکر میکنم می بینم از فرم صورت حتی بدنش هم خوشم نمیاد، باید چیکار کنم که بدون آسیب روحی تموم کنم رابطمونو؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۸ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام
قبل از هر تصمیمی، خوب در مورد دلایلی که به خاطر اون دارید از عشق زندگی تون می گذرید، فکر کنید. اگر بین شما و نامزدتون مشکلی هست، بهتره قبل از این که یک طرفه در مورد اتمام رابطه تصمیم بگیرید، با نامزدتون صحبت کنید. اگر پس از آن واقعا بر تصمیمتون مصمم هستید، فهرستی از دلایل جدایی رو روی کاغذ بنویسید و اگر اطمینان پیدا کردید که هیچ راه حلی برای اونها وجود نداره، اونوقت تصمیم درست رو بگیرید که بهتره ایت تصمیم رو با راهنمایی تخصصی روانشناس انجام بدید.
اگر احساسات یا نیازهایتون تغییر کرده ، اگر رویاهاتون دیگه به هم شباهتی نداره یا زندگی تون در مسیرهای متفاوتی هستش، شجاع باشید و این رو صریح اعلام کنید، نه اینکه طوری با نامزدتون برخورد کنید که اون بالاخره از رابطه خسته بشه و خواهان اتمام اون بشه.
مکان و زمان مناسبی رو انتخاب کنید و به صورت رو در رو رابطه رو قطع کنید و این کار رو بدون توهین کردن و با احترام به طرف مقابل انجام بدید.
صادقانه صحبت کنید و اعتماد به نفس طرف مقابل رو هدف قرار ندید همیم که این پیام رو برسونید که ما مناسب هم نیستیم یا اون فردی که میخوام نیستی کافیه جوری رفتار نکنید که انگار مشکل بزرگی داره. نیاز هسن یک توضیح درست و مختصر از اینکه چرا اوضاع اونطور که باید پیش نرفت بدید و نامزدتون رو وادار نکنید که حتما دلایل شمارو بپذیره.
رابطتون رو کاملا قطع کنید و حرفهایی مثل دوست باشیم گاهی همو ببینیم و از این قبیل نزنید چرا که مانع حرکت هر دوی شما به سمت زندگی بهتر میشه.
به بن بست رسیدن یک رابطه دو نفره تقصیر هر دو نفر هستش بنابراین از هم غول نسازید و قطعا شکست در رابطه ی عاطفی مانند از دست دادن یک نفر نیاز به زمانی برای سوگواری دارد این زمان رو به خودتون بدید و با این درد روبرو بشید.
بلافاصله وارد رابطه ی جدید نشید و به خودتون حتما زمان بدید.
شاد و پیروز باشید.
 

تجربه شما

login captcha

با انجام کارهای هنری خودتو مشغول کن یا برو مسافرت چند روزه ۳ روز اولش سخته بعد دیگه آرومتر میشی

تمام عیوبش رو بنویس و هر وقت احساس دلتنگی کردی بخونشون  

ناراحت نباش!! کلا راحت میشی  

هر کاری کنی بازم سخته جدا شدن و خیلی زمان میبره عادت کنی

خوشبحالت که میتونی رابطه ات رو تموم کنی، من از اولش همچین حسی داشتم ادامه دادم الآن دوتا بچه دارم و دیگه نمیتونم این رابطه رو تموم کنم. دارم عذاب میکشم 

@گلی3821

 ای وای طلاق از اونم سخته 

شما خانمید یا آقا؟؟ میشه بپرسم چند سالتونه

شما خانمی یا آقا؟

چقدر صحبت های مشاور رو دوست داشتم

دوست عزیز وقتی دارید میگید که میخواید رابطه رو تموم کنید دیگه و از نامزدتون خوشتون نمیاد دیگه وابستگی این وسط وجود نداره، از رو دلسوزی هم کاری نکنید با نامزدتون صحبت و کنید و قانعش کنید که برای هم مناسب نیستید اما خیلی مراقب باشید که تحقیر نشن

منم‌ زمانی از فردی جدا شدم با اینکه هیچ عشقی و علاقه ای ازش برام نمونده ولی یادآوری دوران سوگواریم باعث میشه دلم برای خودم بسوزه دوران سختیه و هر کسی از پسش بر نمیاد یه اراده قوی میخواد ولی اگر پیروز بشی بسیار  بسیار قوی خواهی شد

@sadaf76

واقعا از اين سخت تر چيزی نيست 💔

سلام

عزیزم به نظر من این ها دلیل منطقی برای جدا شدن نیست چرا که از روز اول ایشونو دیده بودید خوب اگر مثلا طرف مقابلتون اخلاق نداره معتاده دست بزن داره خرجی نمیده و.. یا با کسی میره و میاد خوب میگفتیم که همسرتون یک مشکلی داره این برای زن و مرد هم صدق میکنه و جدا شدنتون منطقی هستش وقتی که همسرتون مشکلی نداره چرا میخواهید زندگی رو به کام خودتونو همسرتون تلخ کنید چرا که چند صباح بعد پشیمون خواهید شد .جدا شدن خیلی راحته اما نگه داشتن اون زندگی هنره وگرنه همه میتون جدا بشن پس یکم منطقی تر فکر کن  

@9770ghasedak

الان نامزدن جدا شن بهتره تا فردا با یک بچه 

@9770ghasedak

همسر من همه اينارو داره ولی باز نميتونم جدا بشم سخته