سردی در رابطه جنسی بعد از زایمان

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 109 بازدید

باسلام 

منو همسرم حدود 10سال است که همدیگر را میشناسیم 8سال است که زیر یه سقف زندگی میکنیم عاشقانه همدیگر را دوست داشتیم زندگی فوق العاده و رضایت بخش اما بعد از حدود 5سال از زندگی مشترک از رابطه جنسی سرد شدم و روزبه روز بیشتر شد و همیشه به یه بهونه ای از این کار خودداری کردم الان دو فرزند 6ساله و 8ماهه دارم ازوقتی بچه ی دومم بدنیا اومد سعی کردم به زور هم که شده خودمو تغییر بدم واز این سردی دربیام 

اما محال بود شب ها بدون اینکه دستمون زیر سرهم باشه خوابمون ببره اما الان خیلی راحت کنارهم میخوابیم بدون اینکه همدیگر را بغل کنیم حتی یه بوسیدن معمولی هم خیلی دیر به دیر اتفاق میفته مسئله من درحال حاضر این هست که همسرم هم سرد شده و وقتی میگم چرا کمکم نمیکنی که بهتر بشم میگه تو هم با سردیت منو سرد کردی

من انگار هیچ حسی ندارم قبلا فقط منتظر فرصت بودم که درنبود همسرم چشمامو ببندم  وبه رابطه با اون فکر کنم ولی الان کنارمه و هیچ حسی ندارم بادیدن هیچ صحنه ای تحریک نمیشم تو رابطه هم که خیلی دیر به دیر اتفاق میفته خیلی دیرتحریک میشم وخجالت میکشم شاید بچه یدوم هم باعث این همه دوری شده امکان رفتن به مشاوره ندارم لطفا راهنماییم کنید

من 25ساله و همسرم 34ساله هست

ناگفته نماند ماهنوز همدیگر را دوست داریم اما میل به بروز دادنش را نداریم

اطلاعات تکمیلی

سن 25 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

با سلام 

به هر علتی که نیاز جنسی افراد کاهش پیدا کند شخص دچار بی میلی جنسی می شود .بی میل جنسی مانند بقیه امیال می تواند  اختلال ایجاد کند.
معمولاً افراد هفته ای یک تا دوبار نیاز به برقراری رابطه جنسی دارند اگر یکی از زوجین به هر دلیلی ، بیشتر از ۴۰ روز هیچ تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداشت باید نسبت به درمان آن اقدام کند.

بی میلی جنسی در حدود ۹۰ درصد موارد، ریشه روانی دارد و ۱۰ درصد عامل جسمی.

خستگی زیاد و بی خوابی ،افسردگی وبیکاری،اختلافات خانوادگی بی علاقگی به همسر ،فقر، از عوامل مهم کاهش میل جنسی است. 

عوامل روحی دیگری نظیر: عدم نظافت همسر، عدم رضایت همسر از رابطه ،ترس از بارداری ،و...در کاهش میل جنسی موثر هستند.
زوجین باید سعی در شناخت تفاوت‌های یکدیگر داشته باشند و طوری رفتارشان را هماهنگ ‌کنند که هم استرس‌های زن کم شود و هم اینکه مرد آرامش داشته باشد. در غیر این‌ صورت عصبی شده ، پرخاشگر و گوشه‌گیر می‌شوید. و در نتیجه زندگی و رابطه زناشویی شان به سردی می گراید.

از عوامل جسمانی موثر در بی میلی جنسی کاهش تستسترون در مردان و کاهش هورمون زنانه استروژن در خانمهاست ،همچنین کم کاری غده تیرویید است.
توصیه میشود یک آزمایش کامل انجام دهید و هورمون ها بررسی گردد
مسائل روانی خاص مانند اضطراب، استرس، اعتماد به نفس پایین، تصویر بدن ضعیف و سابقه سوء استفاده جنسی می تواند میل جنسی یک زن را در راه منفی تحت تاثیر قرار دهد به طور مشابه، مسائل مربوط به رابطه متفاوت می تواند روی نزدیکی عاطفی تاثیر بگذارد.
با این همه من اطلاعاتم راجع به شما کافی نیست..
آیا شما به ارگاسم میرسید یا خیر؟
 تا چه حد درباره شيوه‌هايی که واقعا باعث تحريک شما و رسيدن به ارگاسم می شود، با همسرتان حرف زده‌ايد؟
آيا شما و همسرتان هنگام صحبت درباره نيازهاي‌ جنسی تان مهربان و موقع‌شناس هستيد؟
 ممکن است بدن تنبل شما بگويد: «چرا خودم را برای صعود به کوهی به زحمت بيندازم؟»
روابط‌ زناشويی به لذت، احساس، اشتياق و رهايی نياز دارد و اگر شما تلاشی در جهت به شوق آوردن این روابط انجام ندهید،متاسفانه جامعه پر است از کسانی که اینکار را با همسرتان خواهند کرد ....تا دیر نشده راههای جذابیت و سر شوق آوردن خودتان را شروع کنید.
کنترل نشدن دیابت و بالا بودن قند خون در خانم ها باعث به هم خوردن هورمون های زنانه از جمله استروژن وپروژسترونمی شود
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha