سلام من و همسرم از لحاظ جنسی کاملا رابطه خوبی داریم با اطمینان خاطر این رو بیان میکنم و کاملا بهش میرسم علی رغم این موضوع ایشون سراغ فضای مجازی و چت های خارج از عرف با خانم های مختلف میرن و حتی عکس...رد و بدل میکنن و من بارها متوجه این موضوع شدم ولی ایشون هر بار یک چیز رو دلیل میاره باید چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 25 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم، دو نکته در مورد سوال شما قابل بررسی است:

اول اینکه نیاز هر فردی به رابطه جنسی مخصوص خود اون فرد هست یعنی تعداد و مقدار و نحوه ثابت و مشخصی وجود نداره، بر همین اساس علی رغم تصور ما ممکنه در حالی که همه چیز خیلی خوب به نظر میاد ، شریک ما برداشت مشابه ما نداشته باشه و این رابطه هنوز با رابطه مورد نظرشون فاصله داشته باشه ، از کجا اینو متوجه بشیم ؟ از هیچ جا به جز صحبت در مورد اون ، پس  لازمه ما با هم دیگر در مورد انتظارات و نیازها و درخواستهامون خیلی راحت ، شفاف و مستقیم صحبت کنیم.

به این موضوع که مختصرا در بالا توضیح دادم صمیمیت جنسی گفته میشه که تعریف مرسوم اون رو براتون مینویسم تا با دقت بتونید در مفهوم اون عمیق بشید و بهتر بتونید مسله خودتونو بررسی کنید: 

تعریف:صمیمیت جنسی یعنی نیاز به برقراری ارتباط، در میان گذاشتن و بیان افکار،احساس ها و خیال پردازی هایی که ماهیت جنسی دارند.صمیمیت جنسی،در میان گذاشتن تجربه های شهوت انگیز را نیز شامل می شود.صمیمیت جنسی همچنین نیاز به نزدیکی جسمی،تماس بدنی و تعاملاتی است که برای برانگیختگی ،تحریک،به وجود آمدن رضایت جنسی طراحی شده اند.صمیمیت جنسی ممکن است به آمیزش جنسی یا ارگاسم برای زن یا شوهر یا هردو آنان منجر شود و شاید چنین حالتی رخ ندهد.

نکته دوم این هست که ممکنه این موضوع در همسر شما علت دیگه ای داشته باشه و به نوعی عادت در ایشون تبدیل شده باشه  که در این صورت هم باید ریشه یابی بشه و درمان صورت بگیره ، به هر حال مراجعه به یک درمانگر جنسی ضروری به نظر میاد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha