دوست عزيز سلام
اولين نكته اينكه كودكان بايد در محيط ثابت با همكلاسيهای ثابت باشد چرا كه سبب امنيت و آرامش كودک ميشود و مهدكودک ميتواند گزينه خوبی باشد .
از طرفی شما بايد در رفتاری كه در پيش ميگيريد مداومت داشته باشيد يعنی اگر قرار است در كلاسی باشد بايد تحت هر شرايطی حضور پيدا كند و اينكه يک كلاس را برود و كلاس ديگری را نه ايجاد تعارض در كودک ميكند، پس مضطرب نشويد و اجازه دهيد با چالشهای مختلف روبرو شود.
نكته بعد اينكه پيشنهاد ميشود زمانی كه كودک را به پارک ميبريد شما بنشينيد و از او بخواهيد نزد دوستانش برود، ممكن است روزهای اول مقاومت نمايد ولی كم كم شروع به برقراری ارتباط با همسالانش ميكند و اين ارتباطات كمک ميكند تا روابط اجتماعی را بهتر ياد بگيرد.
و در نهايت اينكه صبوری شما و مداومت شما و مضطرب نشدن در مقابل ناآرامی كودک ميتواند راهگشا باشد تا بتواند با محيط جديد سازگار شود و تنها راهكار شما ميتواند بازی كردن با كودک و تخليه هيجانی او از طريق بازی باشد.
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید