طلاق یک طرفه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 60 بازدید

سلام با همسرم بحثم شده منو انداخته بيرون اما استشهاد جمع كرده من رفتم بيرون...خونه هم راهم نميده و منم نميخوام برگردم طلاهام صدميليون ميشد برداشته و نميده بهم سرم كلاه گذاشته علنی

طلاقمم نميده خونه بابامم دو ماهه تكليفمم مشخص نميكنه دست بزن داشت شكايت كردم متاسفانه به جايی نرسيدم وضعيت مالی خوبی ندارم وكيل بگيرم به نظر شما طلاق يكطرفه ميشه؟ يا طلاهام مدرک ندارم ميشه اثبات كرد واقعا چيكار كنم؟؟

اطلاعات تکمیلی

سن ١٩ جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام 

1. باید زمانی که شما را از منزل بیرون کرد به 110 تماس می گرفتید و موضوع صورتجلسه می شد تا راحت تر بتوانید ترک انفاق را اثبات و وی را محکوم نمایید.

2. در حال حاضر هم می توانید شکایت کیفری ترک انفاق مطرح کنید و هم اینکه اقدام به طرح دادخواست مطالبه نفقه در دادگاه خانواده مطرح نمایید.

3. برای طلاها اثبات موضوع بر عهده شما هست که ایا سرقت شده یا خیانت که هر دو حالت کار سختی هست.

4. طلاق بر عهده مرد است و شما می بایست یکی از موارد دوازده گانه سند ازدواج را به اثبات برسانید تا بتوانید حق طلاق پیدا کنید.

5. به قسمت کانون وکلای استانتان مراجعه کنید و در صورت احراز اینکه شما از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی به سر نمی برید به شما وکیل معاضدتی داده می شود تا رایگان وکالت شما را بر عهده بگیرد.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

درد دوطرفه زیر شکم

پاسخ سلام اگر گهگاهی درد دارید مثلا زمان تخمک گذاری این دردها طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید

کمردرد یک طرفه مزمن

پاسخ سلامدرد های يک طرفه كمر ممكن است علل مختلفی داشته باشد. بايد مورد ارزيابی قرار بگيريد تا با توجه به محل و علائم دقيقتر شما علت را پيدا و بعد درمان كرد. برای معاينه می توانيد به مراكز فيزيوتراپی مراجعه...

گلودرد مزمن یک طرفه

پاسخ ریفلاکس معده آلرژی و‌ مشکل دندون همه اینها میتونن گلودرد بدن و البته بیماری های ویروسی و باکتریال

هیدرونفروز دو طرفه در جنین پسر

پاسخ با سلام اكر از نظر غربالگري نرمال بوده ماه بعد سونو را تكرار كنيد ونگران نباشيد