2723

سرد بودن و خودارضایی همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 303 بازدید

سلام وقت شما بخیر 

من در دوران عقد هستم یک سال و نیم هست ولی متوجه شدم که رفتار همسرم در مسائل جنسی خیلی سرده و شاید اصلا سمت من نیاد اگه هم سمت من میاد زود انزالی داره و همه چی چند ثانیه هست و اینکه من از اول که عقد کردیم متوجه شدم که در سایت های اینترنتی فیلم های مستهجن تماشا میکنه ولی اصلا به روش نیاوردم اون سمت من نمی اومد ولی من میرفتم سمتش ولی اون همچنان بی تفاوت و من رو پس میزد همین هفته پیش که رفتم سمتش بهم گفت برو اونور و اذیتم نکن و من خیلی ناراحت شدم ولی همون روز تو گوشیش دیدم که چندین روز پشت سر هم فیلم مستهجن تماشا کرده وقتی بهش پیام دادم و گفتم که چرا اینکارو میکنی من که چیزی واست کم نمیزارم و... جوابی که خودش برام نوشت این بود و من منظورشو نفهمیدم وقتی آدم حسش از بین میره و اینکه حسشو تحریک کنه باید تحریکشو تحریک کنه این پیام خودش بود من واقعا متوجه نمیشم لطفا راهنماییم کنید چون من خانوادم هم این موضوع رو فهمیدن من تک فرزندم و خانواده تحمل دیدن ناراحتی من رو ندارن و پیشنهادشون جدایی هست همسرم شغلش آزاده و 28 سالشه

اطلاعات تکمیلی

سن 19 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام
یکی ازاشکالات جنسی که پس از ازدواج ممکن است برای برخی از افراد پیش آید، انجام خود ارضایی با وجود همسر می باشد. 
افرادی که قبل از ازدواج مدت زیادی خود ارضایی می کنند، معمولا به این انحراف جنسی عادت کرده و حتی پس از ازدواج نیز نمی توانند این عادت مضر را ترک نمایند. این افراد دراثر تمایل نداشتن به رابطه جنسی با همسر، یا لذت نبردن از رابطه جنسی با همسر و یا دریافت نکردن میزان تحریک لازمه از همسر، دوباره به خود ارضایی روی می آروند، و دچار مشکلات جدیدی خواهند شد، که نارضایتی همسر و ناراحتی خود فرد از اهم این مشکلات می باشد.
بنابراین باید به شیوه ای مفید، فرد را از حالت موجود که یک حالت بیمار گونه می باشد، به حالت طبیعی سوق داد و در این گونه موارد، بهترین درمان، تکنیک شرطی سازی مجدد ارگاسمی  است.
در این روش از فرد خواسته می شود تا با همان شیوه خاصی که تمایل جنسی او بوده است، فقط تحریک شود و مرتکب عمل حرام نیز نگردد، بعد توجه خود را از آن شیوه بردارد و با محرک جنسی مناسب، یعنی همسر خود، به لذت جنسی بپردازد و ارگاسم را تجربه نماید. اگر انگیختگی جنسی او کاهش یافت، دوباره با رجوع به همان شیوه قبلی تحریک گردد، اما فقط در حال تمرکز کردن روی محرک جنسی قابل قبول (همسر) اجازه دارد به ارگاسم برسد. به مرور زمان این فرد برای تحریک جنسی، کمتر به تمایل جنسی قبلی خود متکی می شود و به طور فزاینده‌ای به محرک جنسی مطلوب (همسر) روی می آورد.
اگر فردی بخواهد با این شیوه به درمان خود بپردازد، باید همسرش به او کمک نماید، به این ترتیب که اگر فرد در گذشته با تحریک آلت تناسلی به خودارضایی می پرداخته، اکنون نیز از همسرش بخواهد که او را با همین روش تحریک جنسی نماید، و پس از آنکه به قدر کافی تحریک شد، عمل دخول را انجام دهد تا با دخول به ارگاسم برسد. اگر پس از دخول، میزان تحریک جنسی دریافت شده فرد کاهش یافت به گونه ای که از دخول به قدر کافی لذت نمی برد یا نعوظ را از دست می دهد، به گونه ای که نمی تواند ارگاسم بشود، در این صورت دخول را متوقف نموده و از همسرش بخواهد دوباره آلت تناسلی او را با دست تحریک نماید، اما فرد به هیچ وجه نباید با تحریک توسط دست، ارگاسم را تجربه نماید، بلکه پس از دریافت تحریک و آمادگی باید دوباره عمل دخول انجام گیرد و با دخول ارگاسم را تجربه نماید، و این رفتار را آنقدر تکرار نماید که از طریق دخول ارگاسم شود.
طبیعی است که ممکنه فرد در دفعات اولیه از رابطه جنسی لذت کامل را نبرد و یا اینکه نتواند ارگاسم را از طریق دخول تجربه نماید و به دنبال خودارضایی باشد، اما با خودداری از انجام خود ارضایی و تکرار این تمرین، در روزها و دفعات بعدی و به مرور زمان، مغز و بدن او یاد خواهد گرفت که تحریک نهایی و ارگاسم را با دخول تجربه نماد و از این طریق به لذت کامل خود دست یابد.
پس با آرامش و دوستی بدون سرزنش کردن با همسرتان راجع به این موضوع صحبت کرده و کمک نمایید تا مشکلش برطرف شود.
لذا پیشنهاد جدی می شود که برای حفظ حرمت حریم های خصوصیتان با دیگران و والدین مشورت و یا عنوان نکنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha