2723

تردید برای جدایی و ادامه زندگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 43 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من ۲۱ سالمه و الان یکسال و نیمه عقد هستم به دلیل دخالت خواهر همسرم تو موضوع مهریه الان به مدت ۱۲ روزه که منو همسرم با هم ارتباط نداریم. خانوادم بخاطر این موضوع نگرانن و میگن این دخالتا ادامه داره و مشکل سازه و اصرار به جدایی دارن .و اینکه اگه همسرمو انتخاب کنم حق برگشت به خونه پدرمو ندارم. الان موندم سر دو راهی نه میتونم تو روی پدر و مادرم وایستم نه میتونم همسرمو از دست بدم. چیکار کنم من؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻

ممنون از اينكه ما را انتخاب كرديد

زندگی هيچ فردی بدون مشكل نيست ،هميشه درصدد حل آن به بهترين شكل باشيد. دخالت خانواده ها امروزه گاهی پر رنگ است و گاهی كم رنگ است. خانواده هايی كه از سر دلسوزی و دوست داشتن فرزندشان باعث آزار آنها و گاهی سرنوشت فرزندشان را با خواسته هايشان تغيير ميدهند حتی گاهی دخالت ها منجر به منتفی شدن ازدواج ميشود و لطمه ايی جبران ناپذير به دختر و پسر وارد ميكند .دوست عزيز ميدانم در شرايط سختی هستيد و تصميم گيری در اين موقعيت آسان نيست .

اما اينكه الان با هم در ارتباط نيستيد و قهر كرديد رفتاری بالغانه نيست ،بهتر است هر دوی شما آموزش مهارتهای زندگی و ارتباطی راحتما در برنامه های خود قرار دهيد. ارتباط نداشتن و قهر مسائل را حل نميكند و شما را از هم دورتر ميكند ،بهتر است در يک شرايط و زمان و مكان مناسب با ايشون صحبت كنيد به دور از انتقاد و گله و شكايت ،ابتدا از ايشون تعريف كنيد و بعد با واژه های مناسب  سهم خودتان رو قبول كنيد و بعد از بخواهيد با هم مسئله را حل كنيد .خودتان پيش يک مشاور برويد و از ايشون هم دعوت كنيد شما را همراهی كنند تا مسائلی كه بين شماست بررسی شود تا به كمک مشاور به نتيجه و تصميم درست برسيد .برای حل مسئله تان بالغانه رفتار كنيد .

                 شاد و موفق باشيد 🌷🙏🏻

تجربه شما

login captcha

مرسی بابت راهنماییتون. خیلی وقته تصمیم دارم به مشاوره مراجعه کنم و خوشبختانه وقتی به همسرم هم‌ پیشنهاد دادم قبول کرد