2723

خیانت همسر و فکر طلاق

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 119 بازدید

سلام خسته نباشید

پنجماه ازدواج کردم و بعد یک مدت متوجه شدم شوهرم فیلمای مستهجن نگاه میکنه و همش دنبال رابطه با یکی دیگست چند باری متوجه شدم ولی به روم نیاوردم دیگه خسته شدم از این رفتارش همش فکر طلاق میاد تو ذهنم لطفا نگین مشاوره چون امکانش ندارم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۴ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام

امروزه خیانت، مّسکنی برای برآوردن یکسری از نیازهای افراد شده ، افرادی که فکر می کنند چیزهایی در زندگی مشترک از همسر خود دریافت نکردند و در بیرون از منزل می توانند پیدا می کنند.

درسته که حتی تفکر خیانت هم اشتباه است اما برخی افراد ممکن است راهی اشتباه برای جبران کمبودهای عاطفی در بیرون از منزل را انتخاب  کنند

 فکر کردن به خیانت برای جبران کمبودهای عاطفی، جنسی و روانی در بیرون از منزل راه اشتباهی است،اما شما بعنوان همسرش باید نیازهای او را پیدا کرده و باور کنید  نیاز همیشه وجود دارد و عشق لازمه زندگی است و بجای جر و بحث و سرزنش با او در مورد نیازهایش صحبت کرده و بگویید چگونه می توانم نیازهای جنسی و غیر جنسی ات را برآورد کنم.
 در مورد دیدن فیلم های مستهجن مسئله را بزرگ نمایی نکنید شاید علت دیدن آنها کنجکاوی و یا یاد گرفتن پوزیشن های مختلف باشد. لطفا به این موضوع بی توجه باشید و حریم های بین خودتان را از بین نبرید
 بهترین راه حل مشکل شما صحبت کلامی همراه با عشق و توجه هست.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha