هموروئید و عمل جراحی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 56 بازدید

با سلام

من سه ساله درد در ناحیه پشتم دارم. چند بار به پزشک مراجعه کردم به من انواع و اقسام پمادها رو داد.کامل استفاده کردم. به دکتر گیاهی هم مراجعه کردم و از داروهای ایشون هم استفاده کردم. مشکل یبوست و گوارش من حل شده. ولی این زخم و تورم های اطراف هنوز هست. پزشک متخصص گفت خیلی بزرگ نیست نیازی به عمل نداره. ولی من خیلی اذیت میشم. هم در داخل و هم خارجش درد دارم. زندگی راحت رو از من گرفته. والدینم بهم اجازه نمیدن که عمل جراحی انجام بدم بخاطر عوارض متعددی که بعد عمل داره و احتمال بازگشت داره و اینکه آستانه تحمل درد من خیلی پایینه. عمل با لیزر رو هم شنیدم که راحت تره اما چون آزاده نمیتونم انقدر هزینه کنم و بیمه پوشش نمیده اونو. لطفا منو راهنمایی کنید بهترین راه حل کدومو که من از این درد نجات پیدا کنم.ممنونم

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۹ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

فوق تخصص گوارش

سلام. با توجه به مختل شدن زندگی عادی شما به دلیل علامت های ناشی از این بیماری، توصیه این است که جراحی نمایید. 

عوارض جراحی بدنیال همورویید نادر هستند و دلیلی ندارد در همه افراد ایجاد شوند.

همان طور که در یک عبور کردن ساده از خیابان نیز احتمال تصادف و مرگ و قطع نخاع و شکستگی استخوان وجود دارد اما ما روزانه چندین بار این کار را انجام میدهیم.... آیا این احتمال تصادف موحب میشود شما خانه نشین شوید و از خیابان عبور نکنید؟

عوارض جراحی های ضروری نیز چنین هستند. شما نباید بدلیل عوارضی که معلوم نیست برای شما اتفاق خواهد افتاد یا خیر، زندگی روزانه خود را مختل کنید.

راه قطعی دیگری برای کاهش علائم وجود ندارد، با توجه به اینکه امکان انجام لیزر را نیز ندارید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha