شک به خیانت همسر

12263 بازدید 10 تبادل تجربه

با سلام من و شوهرم رابطه از هر نظر عالی داشتیم تا قبل زایمان و چنان از نظر جنسی گرم بود که با وجود باردار بودن و ماههای آخر بنده گاهی روزید2بار هم رابطه داشتیم بعد از زایمان و اینکه باید یه مدت سپری شود تا دوباره رابطه برقرار شود متوجه سردی او شدم با وجود تقاضای بنده او بیماری فشارخون را که قبلا هم داشت بهانه میکرد و اینکه قرصهای جدیدش ناسازگار است البته جندین نسخه دکتر هم رفت اینها گذشت و من هم به او اعتماد داشتم تا اینکه به خودم امدم دیدم 4ماه است که رابطه ای نداریم و کمی شک کردم و شب گوشیش را چک کردم و پیامهای عاشقانه اش را با دو نفر دیدم و کمی بیشتر او را چک کردم و متوجه شدم در سایت همسریابی عضو شده و در آنجا با چندین دختر چت کرده دقیقا از چند روز قبل زایمان بنده وقتی موضوع را با او درمیان گذاشتم قسم خورد و دست روی قران که خیلی اعتقاد دارد گذاشت و گفت که این کار یکی از دوستانش هست که با شماره بنده عضو شده و شماره مرا داده و پیامها مربوط به اوست و تازه کلی هم ناراحت و طلبکار شد که چرا من به او شک کردم حالا من ماندم با زندگیم چه کنم البته خودم زن مستقلی هستم ولی چون خودم بدون پدر بزرگ شدم دوست ندارم دخترم هم بدون پدر بزرگ شود نمیدانم بروم یا به حرفش اطمینان کنم و بمانم البته بگویم دخترها از ما خیلی فاصله داشتن که مطمئنم که همسرم اصلا آنها را ندیده و بنده حال مستاصلم که زندگی ما که از همه نظر خوب بود این چرا این کار را کرد چرا این همه گرمیش یکباره سرد شد با اینکه الان من کنارش هستم و ان مسئله را مثلا فراموش کردم و ازش تقاضای رابطه دارم اما خیلی راحت میگوید نه حالا باشد یک شب دیگه چه عجله ای داری. تورو خدا کمکم کنید بمانم یا بروم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام

من متوجه احساس خیلی بدی که تجربه کردید و میکنید هستم. باید چند نکته را عرض کنم:

1- هیچ مشاوری بصورت مستقیم نمی تواند به شما بگوید که بروید یا بمانید این شما هستید که باید تصمیم بگیرید ما فقط می توانیم به شما در گرفتن تصمیم کمک کنیم.

2-این که شما مستقل هستید بسیار عالیست و این که می فرمایید چون خودم بدون پدر بزرگ شدم و نمی خواهید فرزند شما هم بدون پدر بزرگ شود قابل درک است اما باید عرض کنم تفکری غیر منطقی است. اگر شما بدون پدر بزرگ شدید دلیل نمی شود که فرزند شما هم به هر دلیلی حتما پدر داشته باشد یا اگر شما پدر داشتید بهتر بود. یا مهم تر این که فرزند شما در محیطی بزرگ شود که همراه با فاصله، خیانت و بی اعتمادی باشد اما جدایی اتفاق نیوفتد. پس به این قسمت دیدگاه خود بیشتر توجه کنید.

3-بیشترین فاصله ای که در رابطه عاطفی زن و مرد ایجاد می شود درست همین زمانی است که شما و همسرتان تجربه کردید یعنی کمی قبل از زایمان تا 3 -4 ماه بعد از زایمان. بسیاری از روابط در این بازه بیشترین فاصله را تجربه میکنند و این فاصله آبستن بسیاری از اتفاقات است.

4- از فرض کنیم که ایشان این کار را انجام داده اند نه دوستشان . باید بررسی کنید ببینید آیا ایشان آنقدر نکات مثبت دارند که شما بخواهید برای این مساله فرصت ادامه دادن رابطه را بدهید یا خیر.

برای جمع بندی باید عرض کنم اگر نقاط قوت ایشان بیش از نقاط منفی است ضمن در نظر گرفتن احساسات شما و حس منفی که آنرا تجربه کردید بهتر است در فضایی همراه با آرامش، دلمشغولی و نگرانی خود را بازگو نمایید.
همچنین بصورت کاملا صادقانه و شفاف ابتدا نکات مثبت شخصیت ایشان را یادآوری کنید و یادآور شوید که ایشان همسر شما و پدر بچه شماست و شما دوست دارید که رابطه شما ادامه داشته باشد.

سپس انتظار خود را از برقراری رابطه بصورت کاملا شفاف با ایشان در میان بگذارید . این که چه نوع رابطه ای با چه میزان و تعداد مد نظر و نیاز شماست و بیان کنید عدم برقراری رابطه برای شما و رابطه مشترک چه نتایجی دارد.

همچنین از ایشان بخواهید بصورت شفاف دلیل یا دلایل این سردی را ابراز کنند. تا اگر این مساله به شما برمیگردد شما نیز درصورت امکان نسبت به اصلاح آن اقدام کنید. اما درصورتی که دلیل این سردی چیزی در درون شما نیست پس ایشان از احساس شما و خواسته شما با خبر باشند.

از طرفی به ایشان بفرمایید به هر نحوی یا به هر دلیلی اگر توسط دوست یا فامیل یا هر فرد دیگری از این دست اتفاق ها تکرار شود برای شما خط قرمز محسوب شده و از نظر شما پذیرفتنی نیست.

بهتر است ایشان گوشی شخصی خود را به دست دوستان و آشنایان ندهند.

اما اگر این موارد به خوبی پیش نرود و به مرور رابطه و سردی ارتباط جنسی از بین نرفت حتما جهت مشاوره و اخذ تصمیمات جدی برای ادامه یا عدم ادامه زندگی مشترک بصورت حضوری به روان شناس مراجعه نمایید.

موفق باشید.

تجربه شما

login captcha

به نظر من بهش اعتماد نکن من به شوهرم اعتماد کردم بازم کار خودشو تکرار کرد تازه منو خیالاتی فرض میکنه یبار ک دگ بیخیال کاراش بودم بهم یه اس اشتباه داده وقتی اومد خونه دست و پاش گم کرده بود و....من بخاطر پسرم باهاش زندگی میکنم وگرنه برام با ی غریبه فرق نداره اونم دست رو قرآن گذاشت همش دروغه

منم این درد رو چشیدم خیلی حال بد و مزخرفیه... 

هنوزم هست اما خیلی پنهان میکنه، ولی همه رو فهمیدم و میدونم... حالمم خوب نیست و فقط در ظاهر خودمو حفظ کردم و از درون خورد شدم.. الهی خیر نبینه

ما یه روز درمیون رابطه داریم اما درست یه هفتست که اصلا طرفم نمیاد گوشیشم همیشه دستمه و چیز مشکوک داری ازش ندیدم. اما دلیل این سردیش چیه آخه هی با خودم میگم شاید یه جور دیگه خیانت میکنه خیلی بدبین شدم

شوهر منم خیلی دستش هرز میره تواین مورد هربارم میگ آخرین باره کلی عذرخواهی و... ولی بعد چندهفته دوباره روز از نو روزی از نو... نمیدونم دیگ چیکارکنم... رابطه جنسیمون خوبه زندگیمون خوبه... فقد این یه مورد خیلی اذیتم میکنه.. نمیدونم چیکارکنم... 

عزیزم متاسفانه منم خیال کردم شوهرم پاکه اما متاسفانه بعد زایمان فهمیدم داره خیانت میکنه فقط من ۳تا دختر دارم ولی تو ۱دونه بچه داری میتونه بفهمی جریان چیه و برخورد جدی تری داشته باشی من که خواستم جدا شم امانذاشتم و موندم بچه هام چیکارکنم ..

منم تجربه خیانت داشتم و البته ازاین نوعش ک فقط پیامهای عاشقانش رو با خانومه دیگه دیدم و فهمیدم ک خودشه ولی خب فقط فراموش کردم و بخشیدم بخاطربچم 

ب راحتی نگذر از خطاش

تهدیدی،قهری

تا حساب کار دستش بیاد...

مردک نفهم

بچه ی تورو زاییده اینه جوابش👹

با مرد ازدواج کردن شرط نیست مرد موندن شرطه ،

انشالله مشکلتون حل بشه 

سلام خانوم ها میشه تو این تاپیک کمک کنیم که خانم ها  دستشون تو جیب خودشون باشه ؟