ارتباط همسر با نامزد قبلی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 283 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من حدود 5 ساله با کسی دوستم خانواده هامون باخبرن قراره چند ماه دیگه ازدواج کنیم ایشون 30سالشه و من 23 سالم دانشجوی ترم آخر. ارشد حدود یکی دو ماه تو دانشگاه با دختری به سن من آشنا شده و باهاش حرف میزنه. خودشم بهم این موضوع گفت میدونم اهل خیانت نیست میشناسمش ولی اصرار داره با این خانم در ارتباط باشه بهش گفتم نه نکن ازش خواهش کردم التماسش کردم ولی قبول نمیکنه حتی عصبی میشه میگه من فکر میکردم تو زن عاقلی هستی و بهم اعتماد داری و الان میبینم نداری اینم مثل خواهرمه بخدا

ولی من تحمل ندارم دارم عذاب میکشم آرزوی مرگ میکنم میبینم که شبها با هم صحبت مییکنن حتی ازش پرسیدم که هر روز باهم حرف میزنید نگفت نه نمیزنم گفت مگه چی میشه اشکالش چیه من بد و خوبمو میدونم تو زندگیمی مطمئن باش هیچکسی جاتو نمیگیره ولی من نمیتونم هرچی بهش میگم فایده نداره حتی خودش گفت اون دختر خانم گفته نه باید رابطمون قطع شه چون خانمت ناراحته ولی نامزدم نمیزاره بهش میگه نه خانمم ناراحت نیست بهم مطمئنه 

تورو خدا زود جوابمو بدید حالم خیلی بده چیکار کنم 😔


اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام


من متوجه هستم که شما احساس ناراحت کننده و بدی را تجربه میکنید. اما اگر کمی با دقت متن خودتان را مرور کنید ممکن است به این نتیجه برسید که بایستی در این مورد به خود و اعتماد بنفس خودتان تکیه کنید. در مسیر زندگی شما قطعا بجز این خانم اشخاص دیگری هم قرار خواهند گرفت و قرار نیست که شما هر بار و با هر فردی این همه هیجانات منفی تجربه کنید.


شما بایستی به چند نکته توجه ویژه اشته باشید :


1- حتما بر اعتماد بنفس و احساس ارزشمندی تمرکز کنید. با استفاده از کتاب هاف آموزش و مشاوره حضوری اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.


2- سعی کنید در فضایی خالی از هیجانات منفی و همراه با آرامش با ایشان صحبت کنید مسایلی که باعث دوری شما و فاصله گرفتن شما می شود را با ایشان مطرح کنید و بصورت مستقیم و شفاف بدون غر زدن و تکرار گذشته مهم ترین انتظارات خود را با ایشان مطرح نمایید.


 اما توصیه میکنم برای این مساله حتما بصورت عمیق تر و جدی  تر قبل از تصمیمات جدی برای ادامه زندگی حتما از خدمات حضوری مشاوره استفاده نمایید.


این زمان و انرژی است که حتما به عنوان پیشگیری از بروز مشکلات جدی تر و برای تجربه یک ارتباط شادتر و سازنده تر صرف خواهید کرد. پس در نتیجه نسبت به صرف این زمان و انرژی جدی تر فکر کنید.


موفق باشید.

تجربه شما

login captcha

ممنون از اینکه پاسخ دادید حتما بهش عمل میکنم