راه حل برا ادامه  زندگیم.... با سلام خدمت شما مشاور عزیز من خانمی ۳۰ ساله و همسری ۳۴ سال دارم که ۵ سالم ازدواج کردیم و بعد از این همه سال و اختلاف من فهمیدم که شوهرم دوشخصیته است یا گاهی خیلی خوب که اگر همه چیز بر وفق مرادش باشه همسری نمونه میشه تا که اگر خواسته ای ازش داشته باشم و مثلا بگم بریم خرید فلان چیز بخر یا یک حرفی که بر خلاف میلش باشه قاطی میکنه و قهر میشه به مدت یک ماه یا نهایت دو ماه و نیم و منو محروم از همه چی میکنه حتی خرید های کوچیک خونه رو نمیکنه و مهمونی هایی که دعوت میشیم نمیاد من باردارم شدم با این وضع تو دوران بارداری کتکمم زد سر ویار خریدنم دعوا داشتیم حتی که بچم مرد تو شکمم .....تو این مدت ۵ سال ده بار قهر خونه پدرم رفتمو دو ماه موندم مشکلم حل نشده بازم برگشتم خودش یک مرکز مشاوره منو برد جاهایی که من میگفتم نمی اومد این مشاورم از آشناهاش بود و همه حقو به اون داد مشکلمونو حل نکرد  ،این آقا حتی سال تحویل امسال باهام قهر بود سر اینکه گفتم سر نهار با موبایل حرف نزن و چرا تمام شب با لپ تاپ کار کردی با منم حرف بزن هزار تا حرف بارم کرد سر این گلایه من،،،،،، تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم با زندگیم دیگه خسته شدم دیروز هم سر دو دقیقه دیر کردن من تو بازارچه داد و بیداد تو خیابون به پا کرد و تو ماشین کتکمم زد الانم جلو افتاده و قهر باهام من همش فکر خودکشی میاد سرم خانوادمم پشتم نیستند شما بگید چیکار کنم منو روحو روانمم تو عذابه وقتایی که قهر میشه حتی دو قاشق نمیتونم بخورم مدتشم که گفتم طولانیه حس هیچ کاری ندارم انکار حال منم ربط پیدا کرده به اون ناکس ممنون از لطف بی کرانتون 

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۰ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

 با سلام
بنده شما رو دعوت می کنم 2-3 بار این متنی که برای من نوشتید را مرور کنید خود فرمایش های شما با وجود مشکلات، آسیب زمان بارداری و غیره مسیر درست را به شما نشان خواهد داد.
نکته مهم اما در بین  فرمایشات شما این هست که فرمودید ایشان دو شخصیتی هستند که این مساله درست نیست. شاید ایشان نشانه هایی از اختلال دوقطبی دشته باشند که آن هم بدون نظر متخصص نمی توان به درستی تشخیص داده شود.
اگر این موارد با وخامتی که شما بیان کردید در زندگی شما حضور دارد پس ایشان هیچ نکته یا ویژگی مثبتی برای شما ندارد. اگر ایشان هیچ ویژگی مثبتی ندارد پس مسیر برای شما مشخص است. اما اگر ایشان را صاحب ویژگی هایی مثبت می دانید پس بهتر است ابتدا لیستی از ویژگیهای منفی و مثبت ایشان تهیه کنید و سبک سنگین کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.
و نکته آخر این که در روابط جایی که اقدام به کتک زدن در میان باشد وظیفه ما به عنوان متخصص این است که اخطار جدی بدهیم و ابراز کنیم که حتما مراقب سلامتی خودتان باشید و از کنار این رفتار به آسانی و راحتی عبور نکنید و این رفتار ها را خیلی جدی بگیرید.
برای اینکه بتوانید مسیر را بهتر طی کنید حتما یک جلسه حضوری با وکیل و روان شناس داشته باشید.
موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha