من حدود ٦ ماه پيش زير نظر مشاور و زوج درمان در اوج مشكلاتی كه با همسرم داشتم ، توی شرايط شبه جدايی قرار گرفتيم ، تا جدا از هم فكر كنيم به بعد از جدايی يا برگشت با اصلاح رفتار ، دقيقا ٢٠ روز اول برای من خوب و پر هيجان بود ، بعد از ٢٠ روز دلتنگ زندگيمو روزای گذشته شدم و كم كم تصميم گرفتم كه مقصر دو طرف هستيم و من تغيير و اصلاح و از خودم شروع كنم ، بعد از ٤٥ روز توی جلسه مشاوره كه ديدمش ، دلتنگيم چند برابر شد و وقتی ديدم اون نظرش اينه كه جدا بشيم برای آينده جفتمون بهتره ، من ديگه تبديل شدم به آدمی كه حاضر بودم همه چيمو بدم اما فرصت دوباره ساختن و پيدا كنيم

بهش پيشنهاد دادم محضری مهريه مو ميبخشم اما باز كنار هم انگار ٥ ساله پيش باشه شروع كنيم

از دكتر مشاورم تا خانواده ام و خانواده اش مخالف بودند اما خودش قبول كرد و اين اتفاق افتاد

ما يک هفته بعدش كنار هم بوديم و سر موضوعی در مورد اون دو ماهه شبه جدايي بحثمون شد و به من گفت برای من تموم شده است بايد بری .... من الان ١٠ روزه دوباره منزل پدرم هستم با شرايط روحی بسيار نا آروم

لطفا كمكم كنيد

اطلاعات تکمیلی

سن ٢٨ شغل مربي ورزش وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام
خوب طبق فرمایش خودتان این انتخابی بوده که شما داشتید، وقتی شما به مشاور مراجعه می کنید و حتی اقدام به فاصله هم داشتید و حرف کسی رو گوش نمی دید به نظر خود شما دیگران یا مشاور چه کمکی می توانند به شما داشته باشند که از این وضعیت نجات پیدا کنید؟؟!!
این نکته را فراموش نکنید که فرد مقابل بعد از جدایی بصورت امتحانی اعلام کرده که نمی خواهد ادامه دهد و باز به رابطه برگشته و باز اعلام جدایی کرده پس به سمت جدا شدن پیش رفته و شما نمی توانید روی ایشان کنترل داشته باشید. شما تنها می توانید روی انتخاب های خودتان متمرکز شوید.
در این حالت شما باید ابتدا مسئولیت انتخاب خودتان را هرچند سخت بپذیرید. سپس حتما باید بصورت حضوری به مشاوره مراجعه کنید. خودتان را بازسازی کنید تا بتوانید تصمیمات بهتری برای خود و زندگی خودتان بگیرید.
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

تفسیر سونو گرافی پستان‌ها

پاسخ کیست در پستان گزارش شده. نیاز به معاینه هست

سلام، من در استانه ی ٤٠ سالگی هستم و در پایان ماه سوم بارداری... پزشک سونو nt برام تجویز کرده ولی من

پاسخ سلام بهتره سونوی غربالگری را انجام بدهید بین هفته ۱۱ تا ۱۳ بارداری انجام میشود

من الان 4ماهه دخترم رو از شیر گرفتم ولی یکی از پستانهام هنوز وقتی فشار میدم ترشحات زرد رنگ خارج میش

پاسخ با سلام در صورتیکه همراه با آن علامت دیگری نداشته باشید مشکلی وجود ندارد. با این حال توصیه ما این است برای معاینه و بررسی بیشتر به کارشناس مراجعه نمایید.