کتک زدن همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 353 بازدید

سلام من خانم ۲۳ هستم و همسرم ۳۱ ساله ما به صورت سنتی ازدواج کردیم مشکل من با همسرم اینه که زود عصبی میشه و میگه تو حق نظر دادن و مخالفت نداری و باید فقط بگی چشم و وقتی عصبی میشه دیگه نمی فهمه چی کار می کنه قبلا فقط وسایل می شکست ولی الان چند دفعه است که شدیدا منو کتک میزنه در حد مرگ و بعد بدون ایکه معذرت بخواد می گه تقصیر خودته و حقته و اگه زبون درازی کنی بازم میزنمت خسته م متاسفانه یک دختر ده ماهه هم دارم من از طرف خانواده حمایت نمیشم و جایی برای رفتن ندارم چه کنم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل پرستار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

 با سلام

اگر فقط بحث بروز خشم یا شکاندن وسایل بود شاید امکان ورود و اعلام نظر وجود داشت اما وقتی خشونت در این حد هستش اصلا توصیه نمی شود که به سمت تغییر یا سازش بروید به این دلیل که در این شرایط جان شما و  فرزند شما در خطر است.

در این مورد باید بگم دلیل این که ایشان کتک می زنه یعنی مواردی که شما تشخیص دادین در این موارد احتمال بروز چنین رفتار هایی در او بیشتر است را بصورت دقیق مشخص کنید و سپس از این شرایط دوری کنید.

و تصیه جدی تر این که حتما اگر این بار این اتفاق افتاد برای اقدامات قانونی حتما به پزشک قانونی مراجعه نمایید و این شرایط جسمی را ثبت قانونی کنید. با این کار اولا ممکن است ایشان کمی ترس را تجربه کنن ثانیا شما از نظر قانونی حرکتی کرده باشید که در شرایط بد تر به آن تکیه کنید.

مساله دیگر اینکه درست است از طرف خانواده حمایت نمی شوید ولی با مطرح کردن این موارد و بیان آنها ممکن است بتوانید شرایط جدیدی ایجاد کنید و حتما خانواده شما باید در جریان اتفاق ها قرار گیرند.

توصیه میکنم حتما با یک وکیل هم مشورت داشته باشید. می توانید سولات حقوقی خود را از همکاران ما در کلینیک نی نی سایت  بپرسید.

ویا بصورت حضوری یک جلسه مشاوره با وکیل داشته باشید.

یادتان باشد حفظ سلامت شما و فرزندتان در اولویت قرار دارد. این مساله را جدی بگیرید و کاری کنید تا همسر شما هم متوجه شود که این مساله بسیار برای شما مهم است و حاضر هستید هر کاری برای این موضوع انجام دهید.

موفق باشد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha