بهم خوردن ازدواج

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 143 بازدید

سلام من دختری ٢٢ ساله هستم. چند سال قبل منو يكی از همكلاسيام عاشق هم شديم و اومد خواستگاريم. خونواده هامون موافق بودن و همه چيز خوب پيش رفت. متاسفانه فكر ميكرديم همه چيز تموم شده و رابطه برقرار كرديم توی نامزدی. ولی بعد خونواده ها سر مسائل بيخودی دعواشون شد و عقد نكرديم و هر دو طرف ارتباط مارو قدغن كردن. ما هنوز مخفيانه ارتباط داريم و عاشق هميم ولی من از به نتيجه رسيدن اين ارتباط نااميدم و از طرفی هم بكارتمو از دست دادم و خيلی نگران آينده هستم. خواهش ميكنم نگيد كارمون اشتباه بود چون خودمون ميدونيم. الانم اون پای من وايساده بعد گذشت يک سال از اون دعوا. ولی من خيلی نگرانم و يک ساله زندگيم جهنم شده. روم نميشه پيش مشاور برم. كمكم كنيد لطفا

اطلاعات تکمیلی

سن ٢٢ جنسیت زن شغل دانشجوي پزشكي وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

 با سلام
بحث درست و غلط بودن کار شما مساله ای هستش که به خود شما و طرف مقابل شما ربط دارد و من به عنوان مشاور اجازه قضاوت کردن ندارم پس در این مورد جای نگرانی نیست.
در مورد نوع رابطه شما باید بگم که دلیل دعوا خیلی مهمه و تعیین کننده نوع روابط در آینده هستنش . اگر دلیل دعوای دو خانواده قابل صحبت کردن و حل شدن هست برای این کار اقدام موثر کنید. به این معنی که با خانواده خودتان در فضایی مناسب به گفتگو بنشینید. و حتما پافشاری بیشتری داشته باشید و استمرار روی خواسته خودتان نشان بدهید. اما اگر موضوع دعوا به گونه است که به سختی قابل حل است، حتما برای ادامه رابطه جدی تر فکر کنید. برای بحث باکرگی امروزه روش های مختلفی وجود دارد که از متخصص مربوطه بایستی مشاوره بگیرید.
اما یادتان باشد موضوع ارتباط شما و حل مشکل ربطی به موضوع باکرگی ندارد و شما با مراجعه به مشاور برای راهنمایی گرفتن در مورد نحوه حل مساله خود بدون بیان این موضوع هم می توانید راه کار دریافت کنید.
شاد و موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha