2723

وابستگی همسر به خانواده اش

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 134 بازدید

سلام من با خانواده همسرم در یک ساختمان هستیم همسرم زیاد میرن اونجا. تعطیلات دو سه بار و روزهای دیگه هرشب. منم خیلی حساس شدم تاحدی که شاید وسواس باشه و وقتایی که میره همش ساعتو نگاه میکنم خیلی دعوامون میشه سر این موضوع کمکم کنید

اطلاعات تکمیلی

سن 27 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام
ممنون از اینکه ما رو انتخاب کردید.
مسایل شما با توجه به زندگی در یک ساختمان کاملا طبیعی است تعداد افراد اندکی هستند که در یک ساختمان زندگی می کنند و مشکلات ریز و درشت را تجربه نکرده اند.
هنگام انتخاب و برای ازدواج همین که نزدیک بودن را قبول کردید باید به این موارد احتمالی هم فکر کرده بودید.
در حال حاضر شما چند راه بصورت عملی پیش رو دارید:
1- پذیرش این موقعیت و شرایط زندگی در یک ساختمان
2-تمرکز بر نکاتی که باعث نگرانی و یا حساسیت در شما شده و یا می شود و لیست کردن نکاتی که مورد توجه شما قرار گرفته است. با نوشتن عنوانهای مشکلات و یا مواردی که باعث بروز حساسیت در شما شده می توانید مهم ترین نکات را برای خود مشخص کنید.
3- درصورتی که این نکات برای شما بیش از اندازه حساسیت زا هستند بهتر است مهمترین آنها را در فضایی کاملا صمیمی بدون گله و شکایت و مطرح کردن خاطرات بد گذشته با همسر مطرح کنید.
4- از او بخواهید که زمان های مشخص و محدود شده ای را برای این بازدید ها در نظر بگیرند ( دقت داشته باشید این موارد را در محیطی آرام همراه با صمیمیت و ابراز محبت با او مطرح کنید )
5-توجه کنید اگر سایر ابعاد زندگی و رابطه شما برای شخص شما رضایت بخش است سعی کنید برای این نوع رفت و آمدها زندگی مشترک و رابطه خود را خراب نکنید خصوصا اگر این رفت و آمدها روی رابطه شما تاثیر مستقیم نداشته باشد.
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha