2723

مشاوره در مورد قطع يا ادامه رابطه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 134 بازدید

سلام. دختر بيست و سه ساله اى هستم كه چهار ساله با همكلاسيم توى دانشگاه رابطه دارم و خونواده ها هم در جريان اين رابطه هستند. از ابتدا اين آقا به من خيلى ابراز علاقه ميكردن و ميگفتن كه دلشون ميخواد براى هميشه من رو داشته باشند. هر چند اون زمان براى من فقط ادامه تحصيلاتم مهم بود و به ازدواج اصلا فكر هم نميكردم. در مورد وضعيت مالى خانواده ها هم خانواده من از خانواده اين آقا شرايط خيلى خيلى بهتري دارند هر چند از ابتداى رابطه با من كاملا صادق بود و گفته بود هيچ پشتوانه اى نداره.

از حدود يك سال پيش مبحث ازدواج براى من مهم شد و بهش گفتم كه بهتره كم كم رابطه رو جدى تر كنيم كه با مخالفت خيلى شديد ايشون رو به رو شدم. معتقده كه براى اين مسائل خيلى زوده (الان بيست و چهار سالشه و دانشجوي ارشد هست) و الان اصلا شرايطش رو نداره. تمام اين يك سال من سعى كردم كه بهش اطمينان بدم كه سطح توقعاتم رو پايين ميارم و حتى نياز نيست الان نامزد كنيم فقط يك جلسه خواستگارى با حضور خانواده ها كافيه تا من دلگرمى كافى براى ادامه رابطه رو داشته باشم. اما اين آقا به هيييچ عنوان كوتاه نمياد و ميگه تا چند سال ديگه تصميم به چنين كارى نداره و حتى حاضر نيست اين مسئله رو الان با خونواده اش مطرح كنه. با وجود مشكلات ماليش و اينكه خونواده اش توانايى حمايت مالى ندارن حاضر نيست در كنار درس خوندنش حتى دنبال يه كار نيمه وقت باشه و هر وقت در مورد اين مسائل صحبت ميكنم به شدت عصبى ميشه و ميگه تصميم گيرى در مورد سر كار رفتن و زمان ازدواجش به خودش ارتباط داره و نه من!

چند روز پيش بهش گفتم كه فقط سه ماه ميتونم بهش وقت بدم كه با خانواده اش اقدام كنن در غير اين صورت من نميتونم موقعيت هاى ديگه ازدواجم رو به خاطرش از دست بدم و اونم گفت نه امكان نداره بتونه تا سه ماه ديگه بياد و منم از اون روز بلاكش كردم.

ميخواستم بپرسم من در مورد اين آقا چه تصميمى بايد بگيرم با توجه به اينكه بهش علاقه زيادى داشتم. و اصلا دليل اين همه مخالفتش براى جدى تر كردن رابطه حتى در حد يه صحبت معمولى با خانواده ها چى ميتونه باشه؟ چون هنوز هم ادعا ميكنه منو خيلى دوست داره و دلش نميخواد به هيچ وجه منو از دست بده.

اطلاعات تکمیلی

سن ٢٣ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام و عرض ادب خدمت شما

ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید

دوست عزیز به شما حق میدم که میخواهید تکلیف رابطه خود را مشخص کنید و اگر این رابطه سرانجامی نداشته باشد برای آن وقت نگذارید اما اینکه فرد مقابل شما نه شرایط مالی و نه درس خود را تمام کرده است را ندارد و پشتوانه مالی برای پرداختن به این مسیله را ندارد اصرار شما فایده ای ندارد شما فقط میتوانید تصمیم بگیرید که میخواهید با این شرایط و آگاهی از اینکه در حال حاضر هیچ اقدامی قرار نیست صورت بگیرد در این رابطه بمانید یا نه؟

قبل از هر چیزی توصیه می کنم حتما مشاوره قبل از ازدواج بروید و تنها برای اینکه فقط در رابطه ای هستید و فرد مقابل را دوست دارید به فکر ازدواج با او نباشید


برایتان انتخاب درست آرزومندم

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha