سردی رابطه جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 223 بازدید

سلام  ،من و همسرم تقریبا دو سال و‌ نیمه ازدواج کردیم یک سال و نیم  هم نامزدی و دوستیمون بود ، چند وقتیه که رابطمون مشکل داره ، همسرم موقع رابطه فیلم مستهجن نگاه میکنه و از منم میخواد نگاه کنم ، همه حواسش به فیلم حتی به من میگه صدات در نیاد که صدای فیلم رو هم بهتر بشنوه ، با فیلم تحریک میشه ، حس میکنم دیگه براش جذابیت جنسی ندارم ( هر وقتم براش لباس جذاب پوشیدم یا خودم رو مایل به رابطه نشون دادم پس زده شدم یا هر کاری براش حین رابطه خواستم انجام بدم تمایل نداشته )، البته قبل از این جریان هم متوجه شده بودم که قبل رابطمون فیلم نگاه میکنه ،چند بار هم مشاجره کردم باهاش سر این موضوع گفته که نگاه میکنم که حس داشته باشم . به یکی دو تا پوزیشن هم خیلی اصرار داره موقع رابطه که من خیلی خوب نیستم یعنی اصلا معقول نگاه نمیکنه که هماهنگ باشه فاصله و ارتفاع و... وسط رابطه قهر میکنه میره و میگه تو هیچی بلد نیستی ،در صورتی که من هیچی کم نمیذارم و هر کاری میکنم براش و فوق العاده آدم گرمی هستم، تو نامزدی هم هیچ مشکلی تو رابطمون هم نداشتیم ،ولی الان این رفتاراش باعث شده سرد شدم ،واقعا غصه میخورم هر وقت میخوایم رابطه داشته باشیم ، اخلاقشم طوریه که هیچ وقت نمیتونم حرفامو بگم بهش ، (کلا آدم بد اخلاق و بد قلقی هست و فوق العاده بد دهن ) چاره چیه مشکل از کجاست؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل مدیر مالی وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام


1- معمولا مشاهده فیلم های مستهجن بر روی روابط جنسی افراد اثر معکوس داشته و اعتماد به نفس آنان را تخریب می کند. البته بسیاری از آقایان به نگاه کردن به اینگونه فیلمها تمایل دارند و انجام می دهند. اگر همسر شما گاهگاهی به اینگونه فیلم ها مراجعه می کند، علی رغم عدم توصیه به آن، اما اجتناب ناپذیر است. اما اگر همیشه تنها با دیدن این فیلم تحریک می شود و حداقل مدت شش ماه هست که این مسئله را دارید باید به همراه ایشان حضوری تحت درمان قرار داشته باشید. 

2- در سوالتان نفرمودید که چند وقت هست که این مشکل را دارید. اما اگر کمتر از شش ماه هست که  این مشکل را دارید موارد زیر را انجام دهید:

- در فضای آرام ایشان را دعوت کنید تا با هم صحبت کنید. شاید دعوت در یک کافی شاپ یا یک عصرانه در محیطی جدید که ایشان نیز ناچار به کنترل رفتار خودشان باشند مناسب باشد

- به جای گلگی از ایشان و یا تحقیر وی، به توضیح احساسات خودتان بپردازید. به او بفهمانید که چقدر از نگاه کردن وی به هنرپیشه های این فیلم ها احساس ضعف و تحقیر می کنید. 

- ایشان را متوجه این نکته کنید که هدف شما پیدا کردن مشکل است. نه یافتن مقصر. وی به دنبال انجام چه چیزی در فیلم های مستهجن است که در شما نمی تواند بیابد. سعی کنید تا مشکل را با هم پیدا کنید بعد آن را حل کنید

- اگر مشکل شما پوزیشن هایی است که بلد نیستید اجرا کنید باید حضورا تحت آموزشهای جنسی در این خصوص به همراه همسرتان قرار گیرید. 

- اگر همسرتان اذعان داشتند که مشکل شما نیستید، بلکه ایشان هستند که نمی توانند بدون این فیلم ها به تحریک جنسی برسند، ایشان را تشویق کنید که تحت درمانگر جنسی قرار گیرند و مشکلشان را حل کنند

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha