دیرانزالی در مردان

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 13186 بازدید

سلام وقت بخیر 

سوالی که داشتم در مورد رابطه زناشویی هستش . اینکه شوهر من موقع رابطه احساس میکنم یکم دیر انزالی داره 

آیا به نظرتون این که یه رابطه 20 الی 25 دقیقه طول میکشه دیر انزالی نیست؟ شوهرم میگه من خودمو نگه میدارم که اینطوره. آیا واقعا میشه یک مرد خودشو نگهداره که دیرتر انزال داشته باشه؟ 

و یک سوال دیگه. دو دفعه هستش که وقتی رابطه داریم مایع منی شوهرم خیلی کمتر از قبل شده. قبلا خیلی خیلی بیشتر بود. و اینکه قبلتر هم ذکر کردم دیر انزالی داشت ولی تو این دو دفعه خیلی زودتر ارضا میشه. 

آیا من باید نگران باشم ؟ نگران سلامتیش؟ یا اینکه خودارضایی نکنه؟ یا رابطه دیگری نداشته باشه؟ خیلی این موضوع ذهنمو درگیر کرده 

یا این تغییرات در مردا طبیعی هستش؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام


1- مدت زمان رابطه تعیین کننده دیرانزالی مردان نیست. برخی مردان قادرند بیشتر از نیم ساعت خودشان را کنترل کنند. اگر خودش بیان می کند که آگاهانه و تعمدا انزال را به تاخیر می اندازد. دیرانزالی نیست. و مشکلی هم نیست. 

2- اگر وی هم معتقد است که مقدار اسپرم خارج شده نسبت به قبل کاهش پیدا کرده بهتر است پیش دکتر ارولوژی برای معاینه و بررسی بروید. 

3- بیش از 40 در صد مردان متاهل گاهگاهی خودارضایی می کنند. اگر همسر شما هم گاهی خودارضایی کند جای تعجب ندارد

4- با این علائمی که فرمودید نمی توانید تعیین کنید که آیا با فرد دیگری رابطه دارد یا خیر و...... بهتر است به جای بررسی این علائم، به این فکر کنید که اصلا چرا به وی اعتماد ندارید؟


موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

دیرانزالی حتی تا ۲ الی ۳ ساعت

پاسخ شرایط و داروهایی که چه قبل و چه بعد مصرف کرده بسیار حائز اهمیت هست.از سلامت و عدم مصرف مواد و الکل در حال حاضر اطمینان حاصل کنید به ارولوژیست مراجعه کنید.

دیرانزالی همسر

پاسخ با سلام ؛ همسر شما از اختلال دیر انزالی رنج می برد که جهت درمان آن می بایست به یک اورولوژیست مراجعه نماید .

دیرانزالی همسر

پاسخ با سلام ؛ دیر انزالی هم نظیر زودانزالی درمان داره ولی اگر همسرتان مراجعه نمی کنند شاید بهتر باشه خودتون برای ایشون وقت پزشک بگیرید و به اتفاق یکدیگر به پزشک معالج مراجعه کنید تا رفتن نزد پزشک برای همس...

دیرانزالی و ناباروری

پاسخ سلام دوست عزیز خیر جای نگرانی وجود ندارد و ربطی به ناباروری ندارد موفق باشید.