ترک کردن خودارضایی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 522 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من از دوران دبیرستان خودارضایی میکردم

حتی بعد که ازدواج کردم و علیرغم اینکه شوهرم خیلی گرم بود اما بازم من خودارضایی میکردم چون اون منو به ارگاسم نمیرسونه و منم اصلا روم نمیشد بگم.

دو ماهه که باهاش قهرم سر مسائلی.

این دو ماه شدیدتر شده خود ارضاییم اصلا بدون اینکه خود ارضایی نکنم خوابم نمیبره شبا

چیکار کنم ترک کنمش؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

سلام، خودارضایی در بستر یک رابطه گرم و فعال زناشویی ترک و یا به حداقل می رسد. در وهله اول با همسرتان آشتی کنید و مشکلتان رابطه غیرجنسی تان را حل کنید و در خط بعدی روی مسائل رابطه جنسی تان فوکوس کنید و اینکه چطور میشه کیفیت آن را بالا برد، خودتان پیشنهاد بدهید و از همسرتان نیز بخواهید اوهم در اینباره نظر دهد( بنویسسید یا باهم صحبت کنید)، به تقویت نقاط مثبت رابطه بپردازید.در حین رابطه خودتان یا همسرتان ناحیه کلیتوریس راماساژ دهد، حتی از ابزارهایی مثل ویبراتور هم میتوان استفاده کرد یا ژلهای ارگاسم که در بازار موجوده، در نهایت خوب است که با یک درمانگر جنسی هر دو نفر ملاقات کنید.

تجربه شما

login captcha

به نظر خودم  فکر کردن به همسر و ارزش گذاری روی خود فرد و شخصیت دادن به خود آدم باعث میشه خود ارضایی ترک کنه تا طرف مقابل انگیزه و حس ترک خود ارضایی نداشته باشه هیچ چیزی باعث ترک آن نمیشه  حتی اگر به پزشک مراجعه کنی باعث میشه احساس بدی در درون اون فرد ایجاد بشه  اما ترساندن از این که باید دکتر بروی عامل ترک میشه و راه دوم انگیزه در خانواده و دوری از تنهایی همین