همسر سنگ دل

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 84 بازدید 2 تبادل تجربه

سلام خسته نباشید. من خانوم متاهل هستم 7 ساله که باهمسرم که پسرخاله ام هست ازدواج کردم. ایشون کارگر و سرگذر کار میکنه. هر زمان کار نباشه یا پول در نیاره تو سایت دیوار یا روزنامه آگهی پیدا میکنه منو وادار میکنه برم کارگری و خونه های مردم کار کنم.الانم میگه برو تو خونه ها قالی بشور. من میترسم تو هرخونه ای برم امنیت ندارم مردمو نمیشناسم.یک دختر کوچیک دارم که یا باید اونو با خودم ببرم یا اگر پیش همسرم باشه و کمی شیطونی کنه همسرم کتکش میزنه.اگر هم برای کارکردن اعتراض کنم منو کتک میزنه. یکبار بعد از اینکه کتکم زده بود شماره 123 اورژانس اجتماعی رو گرفتم و موضوع رو براشون شرح دادم. دو تا خانوم فرستادن که با همسرم صحبت کردن ولی همسرم فقط چیزای دروغ تحویلشون داد که خودش میگه پول نداریم کار کنم و موضوعو به بی توجهی من و بقیه قضایا سوق داد. اونا هم خیلی راحت حقو به همسرم دادن و گفتن همسرت مرد خوبیه و باور نمیکنیم تو رو بفرسته کارگری. گفتن جوری گفتی منو زده فکر کردیم بدنت کبوده.

از طرفی به همسرم گفتم طلاق میگیرم گفت طلاق نمیدم و تهدیدم کرد که اگر شکایت کنی اتهام خیانت بهت میزنم روی صورتت اسید میریزم یا بچه رو ازت میگیرم و نمیزارم راحت و آسون زندگی کنی.حتی گفت بچه رو میزنم و تقاصشو دخترمون میده.چند بار هم منو از خونه انداخت بیرون و با التماس بعد از چند ساعت برگشتم ولی دیدم بچمو کتک زده. راجع به این قضایا با خانواده اش صحبت کردم اهمیتی ندادند و گفتن هر خانواده ای مشکل داره.

با خانواده ام صحبت کردم گفتن ما طلاق نداریم دختر با لباس سفید میره با کفن هم میاد بیرون و اگرطلاق بگیری باید بیای اینجا و بابات نمیزاره از خونه بری بیرون چون بکارت نداری. ما عرب زبان هستیم و دارای تعصب و نژادپرستی. شوهرم هم عربه و به علت نژادپرستی پدرم قبول نمیکرد منو به جز فامیل به کسی بده. خواهش میکنم کمکم کنید زندگیم سیاهه یکبار یک سال بعد از ازدواجمون بعد از اینکه کتکم زد خودکشی کردم شب و روزم شده گریه من باید چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 31 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام و وقت بخیر
دوست من، لازمه که درباره اجبار همسرتون مقاومت کنید و تماستون رو مجددا با ۱۲۳ برقرار کنید و از تهدید های همسرتون و نداشتن امنیت جانی صحبت کنید و درخواست کمک داشته باشید، سابقه ی قبلی تماس با این مرکز رو شرح بدید و بگید که رضایت نداشتید و بهتون راههایی برای داشتن حمایت قانونی مثل صحبت با وکیل و آگاه شدن از راههای قانونی حقوقتون در اختیار شما بگذارند. با توجه به اینکه همسر شما در حال حاضر به شما خرجی نمیدهند و بیکار هستند میتونید این قضیه رو در دادگاه مطرح کنید و به کلینیکهای مددکاری دیگه ای که در شهرتون وجود داره به جز اورژانس ۱۲۴ مراجعه کنید. چنانچه ضرب و شتم ایشون روی بدن شما اثری به جا بگذاره بلافاصله بعد از واقعه میتونید به پزشک قانونی مراجعه کنید تا براتون تشکیل پرونده بدن تا مدرکی برای اثبات حرفتون داشته باشید. اگر همچنان به رفتن شما برای سرکار اصرار کردند و هیچ مقا‌متی کارساز نبود میتونید بخشی از هزینه ی این کار کردن رو بدون اینکه به ایشون بگید برای خودتون بردارید تا هزینه مراجعه به مشاوره حقوقی یا روانشناسی رو داشته باشید و بتونید بهترین تصمیم رو که به شما کمترین صدمه رو وارد میکنه اتخاذ کنید. موفق باشید 

تجربه شما

login captcha

سلام ممنونم بابت راهنمایی هاتون. آخه بعد از اینکار کجا پناه ببرم؟ دوباره کتکم میزنه. بله بدنم کبوده. یک چاقو خریده و تهدیدم کرده اگر کاری بکنی که خوشم نیاد با این تو و بچت رو تیکه تیکه میکنم. چاقو رو میزاره زیر رختخوابش. من امنیت جانی ندارم پر از استرسم و اصلا نمیدونم کجا پناه ببرم. هیچ کس رو ندارم 😔😔😔

بمیرم الهی 😢😢😢😢😢😢 خدالعنت کنه مرد غاصب و زورگو رو 😭😭😭