راهنمایی دخترم در مورد مسائل جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 307 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام‌ دختر ۲۱ سالم اولین بار درباره روابط خصوصی زن وشوهر ازم سوال کرد سعی کردم جدی ولی بدون خجالت تا حدودی براش توضیح بدم هر چه پیش رفتم سوالاتش بیشترشد با ورود پدرش صحبتهامون نصفه کاره موند الان نگرانم تا کجا پیش برم که آسیب نبینه و چطوری راهنماییش کنم می ترسم اگه جواب ندم از کسانی بپرسه که باعث گمراهیش بشن نمی دونم چیکار کنم ؟دوست دارم تمام اطلاعاتم رو در اختیارش بزارم چون خودم الحمدالله زندگی موفقی دارم ولی باز سردرگمم‌ خواهش می کنم راهنماییم کنید تا کجا پبش برم آیا کارم درست است یا خیر ؟پیشاپیش متشکرم‌

اطلاعات تکمیلی

سن 47 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام

ابتدا به شما خیلی تبریک میگم که شرایط را طوری آماده کردید که فرزند شما برای پاسخ به سوالاتش به شما مراجعه کرده است.

و باز هم تبریک می گم که با صبر و حوصله و بدون خجالت به ایشان پاسخ دادید.

اتفاقا باید عرض کنم مسئول آموزش جنسی بچه ها والدین هستند. اگر والدین به سوالات فرزندشان پاسخ صحیح ندهند و یا درست برخورد نکنند بچه ها اطلاعات را از کانال های نادرست کسب میکنند.

در نتیجه با توجه به سن ایشان که سن کمی هم نیست، شما می توانید همه اطلاعات جنسی مورد نیاز ایشان را بازگو کنید. 

سعی کنید اطلاعات خود را خصوصا در مورد آناتومی  بدن زن و مرد کامل کنید تا بتوانید پاسخ های کاملی به ایشان بدهید.
حتما برای ادامه گفتگو اینبار شما به سمت او بروید و بفرمایید که ورود پدر مکالمه را قطع کرد و شما آماده پاسخ به سوالات ایشان هستید.

یادتان باشد جلوی کنجکاوی های شخصی خود را بگیرید و فقط نقش پاسخ دهنده و اطلاعات دهنده را ایفا کنید و سوال  اضافه جهت پیدا کردن دلایل این سوال ها و یا سوالات شخصی تر نپرسید.

اگر سوالی کرد که شما پاسخ آنرا نمی دانستید خیلی خوب است که به او بگویید چه سوال جالبی بود باید خودم هم اطلاعاتم رو کامل کنم، پرس و جو می کنم، از متخصص سوال می پرسم و حتما بهت جواب میدم.

موفق باشید.

تجربه شما

login captcha

سلام خیلی خیلی سپاسگزارم از راهنمایی قشنگتان.....