رفتار خانواده شوهر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 101 بازدید

سلام خانواده شوهرم آدمای خوبی هستن و احترام نگه میدارن. منتها اونا خیلی سعی دارن همه چیشون رو مخفی کنن مثلا خواهر شوهرم بارداره و حتی سیسمونیشم خریده ولی سعی داره مخفی کنه یا تو جمع خیلی پچ پچ میکنن باهم من خیلی احساس بدی بهم دست میده .بارها شده که رفتم خونشون با دلخوری برگشتم ولی هیچ وقت به روشون نیاوردم . هرموقع هم با شوهرم این موضوع رو درمیون میذارم از خانوادش حمایت میکنه و حتی یک بارم نگفته تو حق داری. خیلی کلافه ام نمیدونم من دارم اشتباه میکنم یا رفتار اونا بده.


اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻

ممنون از اينكه مارا انتخاب كرديد

متوجه ام اين مسئله و شرايط برای شما ناراحت كننده است  و احساس خوبی نداريد سعی كنيد برای كنار آمدن با اين مسئله كمی از ديد آنها به قضيه نگاه كنيد .كمی به اين سوالات فكر كنيد.در اين رابطه سهم شما چقدر است ؟ آيا سعی كرديد با آنها راحت و صميمی باشيد ؟برای نزديک شدن به آنها تلاش كرديد ؟ دوست عزيز تعداد محدودی از خانواده ها هستند كه به سختی ديگران را وارد حريم خصوصی خود ميكنند ،انتظاری خلاف آن از چنين افرادی بيشتر از اينكه كارساز باشد انرژی بر است . ممكن است خانواده همسرتان رسم و رسوم ،رفتارها و عادتهای برخلاف خانواده شما داشته باشند .

البته ننوشتيد كه چند سال است ازدواج كرديد چون گاهی اوقات اين مسائل برای افراد تازه وارد پيش می آيد كه بعدها با اعتماد و زمان درست ميشود چون صداقت و اعتماد متقابل لازمه رابطه درست است .

بهتر است ميزان حساسيت تان را نسبت به خانواده همسرتان به تدريج كاهش دهيد .و نسبت به اين رفتارها بی تفاوت باشيد .اگر كمی با خود بينديشيد ميبينيد كه كارهای آنها خيلی هم غير قابل تحمل نيست.سعی كنيد اين ويژگی شخصيتی آنها را بپذيريد و بر خود سخت نگيريد .به هر حال آنها خانواده همسرتان هستند و با توجه به نوشته های شما خوبيهای زيادي دارند بهتر است به خوبيهايشان فكر كنيد در نهايت آنچه مهم سلامت جسمانی و روانی شماست صبور باشيد و خانواده همسرتان را همانگونه 

كه هستند بپذيريد و خوبيهای آنها را برای خود پررنگ تر كنيد،تا زندگی شادتر و صميمی تری داشته باشيد.

                     شاد و موفق باشيد 🙏🏻🌷

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha