2723

خیانت های مکرر همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 202 بازدید

سلام من دو ساله ازدواج کردم و چهار سال هم دوست بودیم شوهرم سی سالشه و کارمند تو هشت سالگی پدرشو از دست داده. تو این دو سال خیلی ازش خیانت دیدم در حد چت و عکس بازی با زنهای متاهل از هر شهری، حتی با زن دایی خودش هم رابطه تلفنی داشت ،تو سایت های مبتذل عضو بود و چت میکرد و تحت تاثیر اونا به مامانم پیشنهاد ....داده بود که مشاور بهم گفت بخاطر سختی های کودکیشه. آخرین بار که فهمیدم میخواستم تمومش کنم ولی قول داد دیگه اشتباهی ازش سر نزنه، منم تو این هشت ماه چیزی ازش ندیدم و پرینت خطشو هم گرفت واسم گوشی ساده داره الان من چند وقته کورتاژ شدم و دکترم میگه باید زود باردار بشی مشکل پیش میاد واست ولی من میترسم که وسط بارداری باز هم خیانت ببینم کمکم کنید مشاوره هم رفتم شوهرم یک جلسه اومد و گفت دلم نمیخواد ریز و درشت زندگیمو به کسی بگم. خودم چند جلسه رفتم و به نتیجه ای نرسیدم،من پشتوانه مالی ندارم کسی پشتم نیست از طلاق میترسم ،خجالت میکشم بگم هنوز شوهرمو دوست دارم. بهترین راهکار واسه من چیه ؟سردرگمم کمکم کنید دلم نمیخواد بچه دار بشم ولی اگه حرف دکترم درست باشه چی؟

اطلاعات تکمیلی

سن 26 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام

این انتخاب شماست که بچه دار شوید یا نه .

اما با توجه به رفتار های ایشان، عدم امکان مالی شما و غیره با وجود اعلام دکتر از نظر جسمی، و حتی روانی اقدام به بارداری اصلا توصیه نمی شود.

این نظر بنده است ولی همانطور که عرض کردم این شما هستید که مسولیت انتخاب های خودتان را به عهده دارید و قرار است با نتایج این انتخاب ها مواجه شوید. در نتیجه در فضایی خالی از احساس سعی کنید جوانب مثبت ومنفی انتخاب های خود را روی یک برگه درج کنید و به بررسی عمیق تر آنها بپردازید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

موفق باشید.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha