با سلام

بنده مرد 30 ساله ای هستم و همسرم 29

قبلا به مدت 7 سال دوست بودیم و الان یکساله که ازدواج کردیم

راستش قبلا همون اوایل دوستیمون من خب یک کار اشتباه کردم و به دوست همسرم هم محبت کردم چون تا حالا اصلا تجربه ای نداشتم و بلد نبودم اما با تذکرش به خودم اومدم و تموم شد.

راستش حالا بعد از این همه سال و اخیرا من به یکی از همکاران سابق ما که یک دختر 21 ساله بود پیام دادم که دلم برات تنگ شده. اما خدایی دلیلش این بود که چون اون خیلی بچه بود و هیچ کاری بلد نبود اون اوایل من خیلی کمکش کردم تا رشد کنه تا ساختمون و به نوعی جای داداش بزرگش بودم. آخه از خانواده ضعیفی بود و پدر هم نداشت.

حالا بعد از این همه وقت خدا شاهده فقط از همین جنبه دلم براش تنگ شد. میدونم همسرم اینجا رو نمیدونه پس صادقانه کمک میخوام. پیام ها رو دیده و میگه به من خیانت کردی و ازت میخوام جدا بشم.

خدا شاهده حاضرم هر کاری بکنم

حاضرم حتی از کارم استعفا بدم یا حتی گوشیمو بفروشم.

با این همه حتی رمز گوشیم داره و حتی چون اصلا فکر نمی‌کردم این موضوع مهمی باشه پاک نکردم این پیام ها رو.

تو رو خدا کمکم کنین زندگیم از هم نپاشه.

اگه یک مشاور خانوم خوب هم می‌شناسیم بگین برم پیشش

تو رو خدا زود کمکم کنین.


اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت مرد شغل مهندس برق وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

با سلام 

اينكه همسرتان پيام هايتان را خوانده و الان احساس خيانت ديدن دارند در نگاه اول منطقی است  چون ايشان در محيط كاريتان حضور نداشته و اون پيام برای هركس ابهام انگيز است و طبيعی است كه ايشان عصبی و خشمگين باشند .بهتر است با ايشان صحبت كنيد و همه حرف هايی كه عنوان كرديد و احسايتان را به ايشان بگوييد و ايشان را مطمئن كنيد كه تنها ايشان را دوست داريد و عنوان كنيد كه چقدر از وضع موجود ناراحتيد .خشم داشتن كسی كه حس ميكند به او خيانت شده طبيعی است اما شرايط را فراهم كنيد تا اين خشم را بيان كنند تا آرام شوند .اينكه شما متوجه شديد اين اتفاق چه آسيبی به همسرتان و رابطه تان زده است خيلی ميتواند كمک كننده باشد.اگر همسرتان با حرف هايتان آرام نشدند موضوع تغيير شغل يا تعويض تلفن همراه را مطرح كنيد و با هم بر سر آن تصميم بگيريد با آرام و بدون هر عصبانی شدنی ايشان را به ايشان نشان دهيد كه تمام تلاش خود را برای زندگيتان ميكنيد.

در صورت لزوم ميتوانيد از مركز مشاوره كمک بگيريد 


با آرزوی شادی 

 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha