اسپاسم نوزاد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 188 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام. وقت بخیر. میشه لطفا راهنماییم کنید. دخترم تا 3ماه و نیم رشدش اوکی بود. 3ماه و نیم شروع به تشنج کرد روزی چندین بار. دکترا تشخیص اسپاسم شیرخوارگی دادن و تحت درمان دارویی هستش الان 5ماهه هست دخترم. تشنج کم شده ولی هنوز قطع نشده بدنش شل شده هیچ ری اکشنی به محیط نداره. میخواستم راهنماییم کنید لطفا که این حالت برطرف میشه؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 35 جنسیت زن شغل حسابدار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

پزشک اطفال

درود


اگر تشنجات تحت درمان دارويی كامل قطع نشده حتما مراجعه مجدد به پزشک اعصاب كودكان داشته باشيد . نياز به تجديد نظر يا اضافه كردن داروها دارد.


در اين بچه ها تشنج كنترل ميشه ولی تحت درمان دارويی.


از نظر نمو هم معمولا از بچه های هم سن و سال خودشان عقب هستند. ممكن است نياز به كاردرمانی داشته باشند ...

تجربه شما

login captcha

ممنونم از پاسخگویی شما 

پرسش ها و پاسخ های مشابه

اسپاسم عضلانی نوزاد

پاسخ با سلام، علائم ذكر شده حركات طبيعی هر شيرخواری هستند. در صورت نگرانی به متخصص اطفال مراجعه فرمایید.

اسپاسم شدید کمر

پاسخ سلام وقتتون بخيربدانيد كه جسم و روح از هم جدا نيستند، هر دو روی هم تاثير دارند. استرس ها و فشارهای روزانه ميتواند به جسم آسيب بزند و سيستم های جسمانی را مختل كند؛ پس پيشنهاد اوليه من به شما رفع اين تن...

اسپاسم و استفاده از شیر خشک

پاسخ سلام اگر زمينه تشنج كودكتون متابوليک نباشه شير خشک معمولی مشكلی نداردبرای تشخيص علت اسپاسم در كودكتون و نوع تغذيه با پزشكش مشورت كنيد.

اسپاسم مداوم معده

پاسخ سلام دوست عزیز ، اسپاسم معده چیزی نیست که انسان قادر به درک آن باشد. روزانه در بدن همه ما ، معده بار ها و بار ها منقبض و منبسط می شود و ما هیچ حسی از این انبساط و انقباض نداریم. این اصطلاح نا درست است...