2723

پنهان کاری و دیدن فیلم های مستهجن همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 176 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام و خسته نباشید من و همسرم حدود دو ساله که با هم عقد هستیم. به دلیل یک سری مشکلات تا الان شرایط عروسی برامون فراهم نشده و هنوزم تاریخش مشخص نیست. من آدم خیلی گرمی هستم و شوهرم هم همینطور. و بخاطر این که دو شهر مختلف هستیم دیر به دیر کنار هم هستیم و همدیگرو می بینیم. بخاطر اینکه هر دومون گرمیم و با توافق جفتمون دخول هم داشتیم و کلا در رابطه خیلی خوبیم. چون من خودم خیلی گرم هستم همیشه آماده ام برای این کار. اما چند وقتی هست که متوجه شدم همسرم گاهی فیلم های بد می بینه. من خودم گاهی نگاه می کردم و بهش هم گفتم برای اینکه تنوع یاد بگیرم نگاه کردم و خیلی عصبانی شد و گفت حق نداری تکرار کنی. یکبار هم اتفاقی در گوشیش دیدم که دیده و خیلی جا خوردم چون همیشه نسبت به این مسئله خیلی تند برخورد می کرد. و همیشه میگفت و میگه که من اصلا بدم میاد به اندام زن دیگه ای نگاه کنم و من چقدر به این قضیه می بالیدم اما الان با سر اومدم پایین... خلاصه اون بار به من گفت که میخواستم یاد بگیرم و چیزی ام نداشت. اما الان مطمئن شدم که نگاه میکنه هرازگاهی. مسئله ای که خیلی بیشتر منو ناراحت کرده و داره عذابم میده اینه که من به خاطر گرمی جفتمون همیشه بهش میگفتم بیا وقتایی که دوریم به صورت تلفنی یا آنلاین با هم حرف بزنیم تا تخلیه بشیم. چون قبلا کمی اینکارو کردیم. اما اون همه اش میگه که نمیتونم و اذیت میشم چون ازت دورم. حالا فکر میکنم که چطور اونا رو می بینه و اذیت نمیشه ولی با منی که زنش هستم اذیت میشه تحریک بشه. وقتی با همیم در رابطه خیلی خوبه. همیشه هم حرفای عاشقانه بهم میزنه و خیلی گرم رفتار میکنه باهام. از وقتی اتفاقی فهمیدم که هفته ای یکی دوبار نگاه میکنه خیلی داغون شدم، جوری که در رفتارم باهاش تاثیر گذاشته و نمیتونم اصلا باورش کنم چون بهم دروغ گفته. با این حال همه اش قربون صدقم میره و میخواد تا هر چی هست بهش بگم. اما من چیزی بهش نگفتم. و از درون می سوزم.چون از تاریخ و ساعت دیدن هاش متوجه شدم که گاهی شب هایی که دوست دارم باهم بیشتر حرف بزنیم و میگه بریم بخوابیم خیلی خستم، بعدش گاهی عکس دیده. خیلی ناراحتم چون میدونه من هم چقدر گرمم ولی چون خیلی بهش سرد شدم، خیلی بهش اعتماد داشتم ولی دیگه ندارم و بهش بی تفاوت شدم چون حتی دلم میخواد رابطمو باهاش قطع کنم. خیلی روز های بدی رو می‌گذرونم. مسئله فقط یه فیلم نیست. مسئله دروغ و خوب جلوه دادن خودشه... منی که عاشقش بودم و طاقت دوریش رو نداشتم، حالا اصلا برام فرق نداره باهاش حرف بزنم یا نه. دوست ندارم این بلا سر حسم بیاد. ببخشید که طولانی شد. ممنونم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

با سلام


کسی که مدام همسرش را چک می‌کند در واقع دچار نوعی عدم امنیت در زندگی است و اعتماد به نفس‌اش نیز کم‌کم از بین می‌رود و دائم در این فکر است که چه چیزی در زندگی‌اش کم است.


سعی کنید همسر خوبی باشید، همسر بهتری بشوید، حفظ زیبایی ظاهر و آراستگی در پوشش، مهربانی بیشتر، انجام دادن بهتر مسئولیت‌های زناشویی می‌تواند به برقراری دوباره اعتماد و گرم شدن خانواده کمک شایانی کند، در واقع نشان دهید که در قلب‌تان محبت خانواده و همسر موج می‌زند.


 سفره دل و رازها و شک‌هایتان را پیش دیگران باز نکنید و هر روز تلفن دست نگیرید. مادر همسر، خواهر همسر، دوست و همسایه قطعا نمی‌توانند در این زمینه بیشتر از خودتان به شما کمک کنند. مشکلات زناشویی باید بین خودتان باقی بماند و اگر نیاز به مشورت و کمک فکری و روحی دارید، بهترین گزینه یک مشاور و متخصص است نه دوست و فامیل.

 اگرچه همسرتان دچار خطا هم شده باشد؛ ولی این نوع رفتار شماست كه می تواند او را از مسیری كه رفته بازگرداند و یا رفتار شما را بهانه ای برای غوطه ور شدن در خطایی گرداند كه مرتكب گشته و یا به سوی آن گام برداشته است؛ پس همیشه و در همه مراحل سعی نمایید این احساس به همسرتان منتقل گردد كه انتظار شما از وی رفتاری شایسته است؛ لذاست كه به هیچ وجه در مورد این كه می دانید به مشاهده چنین فیلم هایی می پردازد به او چیزی نگویید.

اعتیاد به این فیلم ها مثل هر اعتیاد دیگری زمانی اتفاق می‌افتد كه فرد ساعات زیادی از روز را صرف پرداختن به آن می‌كند. به هر حال در مورد امثال شوهرتان كه متأهل هستند باید دید آیا صرفا یك كنجكاوی او را به دیدن پورن می‌كشاند یا در روابط جنسی با شما دچار مشكل است و یا مشكلات روزمره زندگی و خانوادگی باعث كاهش روابط عاطفی او با شما شده است؟

امّا راه مقابله با رفتار همسرتان این است که در ابتدا برای از بین بردن هر دردی، اول عامل آن درد را شناخت؛ گاهی چند عامل با هم در به وجود آمدن یک درد دخالت دارند؛ عواملی مانند محیط بی‌بندوباری، دسترسی آسان به محیط نادرست فضای مجازی، ارضا نشدن غریزۀ جنسی در خانه، ضعیف شدن ایمان و گرایش به لذات دنیایی نامشروع از عواملی هستند که می‌تواند فرد را به سمت این موضوع سوق دهد. شما باید با زیرکی و تحلیل علمی و البته غیرمستقیم علت درد را دریابید و آنگاه به درمان آن اقدام کنید.

در هر حال از طریق گفت‌و‌گوهایی كه بین شما برقرار می گردد می توانید به شناسایی انگیزه‌های وی از دیدن فیلم مستهجن و رفع مشكل كمک كنید.


"شکاک بودن ویرانگر رابطه زناشویی است."

تجربه شما

login captcha

سلام. خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتین و پاسخ دادین.

من مدتی هست که به مشاوره میرم و خیلی بهتر شده شرایطم و کلا خودمم خیلی مطالعه می کنم تا رفتار خوبی داشته باشم.

راستش خودم حس میکنم چون من و همسرم توی دوران عقد هستیم و از هم دوریم باعث شده گاهی این چیزا رو ببینه. و شاید بخاطر اینه که توی مجردیش هم نگاه میکرده گاهی.

فقط یکبار بهش گفتم که یکی از دوستانم درباره این که شوهرش فیلم بد میبینه با من صحبت کرد و ازم کمک خواست. به نظر تو دلیل اینکه مردهای متاهل این چیزا رو می بینن چیه؟ که شوهرم گفت که نمیدونم فقط می دونم کار جالبی نیست و اشتباهه.

یکی هم اینکه همسرم مدتیه بخاطر شرایط روحی اش از خدا فاصله گرفته. معتقد هست اما فاصله شو می فهمم.

شاید بعد از رفتنمون زیر یک سقف همه چیز حل بشه.