کمک نکردن همسر در بچه داری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 54 بازدید

سلام دختر یک سال و نه ماهه ای دارم که یک ماهی میشه از شیر گرفتمش. خیلی بهانه گیر و اذیت زیاد می‌کنه .همسرم هم سر من غر میزنه. مثلا میگه تو باید به بچه یاد بدی ظهر بخوابه تا منم میام استراحت کنم. آخه اگه ظهر بخوابه شب دیر می‌خوابه. منم دوست دارم آرامش داشته باشم. خودش از اول هر چی خواست بهش داده الان تا میاد میچسبه بهش یا دوست داره همش باهاش بازی کنه.

بخدا خسته ام همه کارهای بچه و خونه روی دوش من کمک نمیکنه نیم ساعت نگهش داره من پیاده روی برم تا یکم |آرامشم برگرده افسرده شدم. همش غر می‌شنوم.

تو رو خدا کمکم کنید یا دخترم و درست تربیت کنم و آرام بشه یا به شوهرم بفهمونم این فقط بچه من نیست؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک و نوجوان

سلام؛ مادر عزیز می‌دانم که به تنهایی مسئولیت کودک را به دوش کشیدن سخت است و این موضوع سبب می‌شود شما خسته و بی‌حوصله شوید؛ خود این خستگی و بی‌حوصلگی شما به علاوه ویژگی‌هایی که از فرزندتان بیان کردید در روند والدگری شما و ارتباطتان با فرزندتان تاثیر می‌گذارد؛ با توجه به مسائلی که بیان کردید بهتر است شما در یک زمان مناسب ناراحتی‌ها و نگرانی‌های خود را با همسر خود مطرح کنید و در رابطه با نیازهای خود با او صحبت کنید؛ همسرتان را متهم نکنید بلکه در هنگام صحبت با او نیازهای خود را در قالب پیام من عنوان نمایید؛ مادر گرامی تا زمانی که نتوانید روحیه‌ی خود را شاداب نگه دارید ارتباطتان با فرزندتان بهبود نمی‌یابد و این عامل باعث بدرفتاری‌های بیشتر فرزندتان می‌گردد. تا جایی که ممکن است از حمایت‌های اطرافیان در نگهداری از فرزندتان استفاده کنید تا زمان‌هایی را برای انرژی گرفتن و استراحت خود اختصاص دهید. به شما توصیه می‌کنم در صورت امکان از کمک یک روانشناس در این زمینه به صورت حضوری کمک بگیرید. پایدار و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha