2723

پیشنوازی در رابطه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 4007 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من از همسرم‌ میخوام باهام معاشقه بیشتر داشته باشه میگه ببخشید خیلی وسوسه‌ میشم و خوشگلی منو بهونه میکنه و میگه نمیتونم تحمل کنم

من از رابطم لذت نمیبرم‌ ولی ادای اینو‌ در میارم که دارم لذت میبرم که احساس افتخار و خوبی بهش بدم ولی گاها نیاز به خود ارضایی میبینم و خیلی با خودم مشاجره میکنم اینکارو نکنم بعد رابطه خیلی اعصابم به هم می ریزه همش میخوام گیر الکی به شوهرم بدم

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۰ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام
لطفا موارد زیر را انجام دهید: 
۱- به هیچ وجه اقدام به این تظاهرات در رابطه جنسی نکنید. 
۲- از قبل بدانید که خودتان در رابطه جنسی چه می خواهید و نقاط تحریک کننده خودتان را بشناسید. 
۳- در یک فضای کاملا خصوصی و نه در رختخواب با وی صحبت کنید . مثلا در یک بعد از ظهر هنگام صرف چای عصرانه و یا دعوت در یک کافی شاپ دنج در این خصوص حرف بزنید. 
۴- به جای گلگی از اینکه معاشقه را بلد نیست،  به انتظارت خودتان از رابطه جنسی بپردازید. به وی اطمینان دهید که از رابطه جنسی با وی لذت می برید اما دوست دارید که لذت بیشتری را تجربه کنید. 
۵- به او پیشنهاد کنید که مثلا یک هفته فقط معاشقه داشته باشید نه دخول. 
 

تجربه شما

login captcha

همینجوری بهشون گفتم  که من از رابطه باهات لذت میبرم ولی به اون چیزی که بهش میگن ارگاسم نمیرسم و دوست دارم باهات‌ اون حسو‌ تجربه کنم (ناگفته نماند تو خود ارضایی‌ فکر میکنم اون اوج لذتو ‌تجربه میکنم)

و یه بار دیگه که حرف میزدیم  نقاط حساسم‌ رو هم بهش گفتم ولی ایشون از ۵ بار یه بار به این مسئله دقت ‌بسیار جزئی ایی میکنن و همیشه بعد رابطه ازم میپرسن که دوستم داری؟

رابطه رو دوست داشتن من تاثیر نذاشته تا حالا ولی میترسم‌ بعدا بزاره‌

چون کمرم‌ درد میگیره و بعضی وقتا خیلی عصبی میشم و میخوام یا گیر بدم ‌و دعوا کنم یا میرم تو خودم و حرف نمیزنم اون وقت ایشون باز می پرسه چرا ناراحتی دوستم نداری و من میگم دوست دارم خیلی. 

پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام.من یک دختر 16 روزه دارم.پیش متخصص اطفال بردم گفتن یک صدای اضافه در قلبش می‌شنوم معرفی کردن به د

پاسخ با عرض سلام گردش خون کودک در هنگام جنینی با پس از تولد متفاوت بوده و در همه کودکان آن سوراخ در دوران جنینی وجود دارد بعضی از کودکان برای بسته شدن سوراخ نیاز به زمان بیشتری پس از تولد دارند و اکثراً به...

صافی سر نوازد

پاسخ درود با گذشت زمان و بعد از اینکه نشستن وی شروع شود به علت رشد مغز صافی سرش به مقدار زیاد بهتر خواهد شد.

زردی نوازد از شیر مادر

پاسخ سلام احتمالاً نورادتون به شکل پری ترم به دنیا اومده. به هر حال به نظر میاد مشکل حادی نیست و به تدریج بهبودی حاصل میشه منتها حتماً و حتماً زیر نظر پزشک باشید تا میزان بیلی روبین اصلاح و نرمال بشه با ...

درمان زردی نوازد 23 روزه

پاسخ با سلام و عرض ادب آزمایش زردی نوزاد شما رو به کاهش و قرار گرفتن در رنج نرمال است. باتوجه به اینکه عفونت نیز داشته بهتراست یک چکاپ مجدد نزد پزشک داشته باشید.