خون در مدفوع

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 131 بازدید

سلام خسته نباشید من ۲۱‌سالمه و تابستون عفونت ادراری گرفتم رفتم آزمایش خون و ادرار دادم دکتر آزمایشم رو دید  بهم آنتی بیوتیک داد و وقتی آنتی بیوتیک رو مصرف کردم دچار یبوست شدید شدم گفت باید هر وقت پریود شدم تا ده روز قرص آهن بخورم که نخوردم . و الان هم کنار معقدم ملتهبه و بعضی وقتا هنگام دفع خارش شدید و بعضا درد دارم. اما از وقتی که دچار این مشکل شدم بعضی وقتا داخل و بعضی وقتا هم روی مدفوع لکه های خون قرمز که خیلیم تیره نیستند میبینم..

میخواستم‌ ببینم اون لکه های خون بخاطر بواسیر یا نه و بعضی وقتا نفخ شکم هم دارم و بعضی وقتها هم چشام‌ سیاهی میره. و گرما زیاد هم بهم‌ میخوره حس تنگی نفس میگیرم مثلا زیر دوش آب خیلی گرم کم خونم و آهن بدنمم کمه..

کلا از وقتی که دچار بواسیر شدم این علائم رو دارم

ممکنه علائم‌ سرطان باشه؟


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

فوق تخصص گوارش

سلام. یبوست باعث زخم در مقعد شما شده است. این زخم خارش و خونریزی به همراه دارد و البته گاهی سوزش هم دارد. اما با توجه به طولانی شدن بیماری بهتر است از لحاظ مشکلات روده ای معاینه شوید.
علتهای خون در مدفوع متنوعند مانند شقاق، بواسیر، پولیپ، بیماری های التهابی روده و ....
تنها یکی از این دلایل سرطان روده است.
همیشه خون در مدفوع نشانه سرطان نیست اما برای تشخیص علت باید حتما معاینه کامل و در صورت نیاز کولونوسکوپی یا سیگموییدوسکوپی برای شما انجام شود.
به این معنی که با دوربین درون روده شما را نگاه کنند تا از عدم وجود موارد خطرناک اطمینان حاصل گردد و درمان صحیح تری برای شما انجام شود.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha