2723

درگیری با همسر و اقدام به طلاق

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 74 بازدید

سلام 

از عقد تا عروسی من و همسرم دو سال میگذره و یک بچه یک ماهه داریم 

شوهرم از زمان عقد واقعا بددهن بودش و بخاطر خانوادش چندین بار با من درگیری لفظی داشته و دستشو روم بلند کرده منم آدم آرومی هستم و اصلا نه شروع کننده این بحث ها بودم نه باعث ادامه دار شدنش میشدم همش سکوت میکردم همسرم همیشه از خانوادم از جهازم و سر هر مساله ای ایراد میگرفت و در خلوت فحاشی.و وقتایی که با مادرم صحبت میکرد حالت بی احترامی بود حتی چند بار جلوی مادرم شروع به فحش دادن و تهدید به زدنم بخاطر حرفای پدرش کرد من همه این چیزا رو تحمل کردم تا شاید بعد ازدواج بهتر بشه اما نشد زود باردار شدم چند باری بحث و دعوا بازم بخاطر خانوادش پیش اومد و یکسال بددهنی ایشونو تحمل کردم تا موقع زایمانم رسیدش تا بچمون بدنیا اومد بازم با دخالت خانوادش ما بحث کردیم و ایشون به من و خانوادم علنی فحاشی کرد و تهدید به کتک زدنم کرد و اصلا رعایت حالمو تو اون وضعیت نکرد علاوه برخودش باباشم شروع به فحش دادن کردش در حالی که از من و خانوادم فقط احترام دیده بودن الان سی روزه بچمونو ندیده منم برنگشتم خونه خودمون و درخواست طلاق توافقی دادم واقعا خسته شدم و افسردگی گرفتم میدونم که بچه رو خیلی دوست داره ولی این رفتاراش هیچوقت عوض نمیشه من نگران آینده پسرم هستم لطفا راهنماییم کنین

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

اول از خودتان بپرسید آیا طلاق واقعا آخرین راه حل است؟

 وکلای طلاق هرگز عجله ای ندارند که زوج هارو به جدایی بسپارند, زیرا آنها قدرت زمان بر بهبود احساسات را میدانند. شما ممکن است دلایل محکمی برای جدایی داشته باشید اما اجازه دهید که بخشش,میتواند فرصتی دوباره به شما و همسرتان بدهد. 

الان زمانی را دور از شریکتان برای فکر کردن میگذرانید لذا توصیه میشود به او یک شانس دیگر بدهید. عجله برای طلاق گرفتن ممکن است منجر به تلخی و پشیمانی شود. جدایی اولین قدم برای طلاق ویا ازدواج مجدد است عجله برای طلاق گرفتن به شما شانسی برای گفتگو و مصالحه برای روابطتان را نمیدهد.

 اگر از طریق جدایی موقت می‌خواهید راه خروجی برای ترک زندگی مشترک پیدا کنید، همسر خود را چشم‌انتظار بازگشتتان نگذارید و صادقانه دلیل جدایی‌تان را بگوئید. 

هرچند که زندگی زناشویی دچار مشکل شده باشد باید یک سطح اعتمادی بین زن و شوهر در مورد دلیل جدایی، انتظارات از هم در طول جدایی و اهداف شما برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

شما باید برای حل‌وفصل مشکلات، تلاش بیشتری کنید.

شما باید انتخاب کنید که به کمک همدیگر راه‌حل‌هایی برای مشکلات زناشویی‌ تان پیدا کنید یا می‌توانید به کمک یک مشاور خانواده یا زوج درمانگر به مشکلات خود رسیدگی کنید .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha